Efektivní týmová spolupráce (21. 9. 2020)

Řešíte nefungující týmovou spolupráci? Potřebujete zlepšit tým na úrovni vedení, komunikace a kooperace? Snažíte se o zkvalitnění své role v týmu? Máte vliv na druhé, ale potřebujete zapracovat na výkonu? Nabízíme seminář, kde se budete moci inspirovat, tak i prakticky procvičit, jak přimět lidi v týmu, aby pracovali efektivněji a činili tak ochotně a dobrovolně.

Termín konání:

21. 09. 2020 09:00-16:00
Číslo akce:  

 

Místo konání:

Brno
U Vodárny 2965/2
616 00 Brno-Žabovřesky

Lektor:

Ingrid Reková

Kontaktní osoba: Bc. Barbora Vajglová, DiS.
Tel: + 420 603 230 984
Email: vajglova@apua.cz
 

Program: 

08:30-09:00 registrace účastníků

09:00-12:00 přednáška

12:00-12:40 přestávka (občerstvení formou coffee-break a stravenka)

12:40-16:00 přednáška

Obsah: 

Úvod, seznámení s programem a vyjasnění očekávání účastníků
Kreativní metodou analýza aktuální situace v týmu
Spolupráce v 21. století
Zkoumání efektivních forem spolupráce
Charakteristika skupiny, týmu a jejich vývoj
Simulace tvorby a vývoje týmu
Tým v rámci organizace a definování produktů
Motivace a hodnoty v týmu
Prožitkové cvičení tvorby týmových hodnot, důvěry a sladění týmu
Zpracování získaných zkušeností a poznatků
Diskuze, praktické příklady, sdílení zkušeností
Závěr, shrnutí, tvorby akčních plánů.

Co se naučíte:

Jak efektivně vést, usměrňovat, stimulovat a motivovat spolupracovníky
Jak komunikovat problematické situace, jejich zadání a koordinaci
Jak efektivně kombinovat styly vedení týmu
Jak snížit fluktuaci úspěšným vedením týmu
Jak využít synergie rozdílných osobnostních talentů jednotlivých členů týmu
Jak podporovat tým k dalšímu rozvoji v souladu s firemní kulturou
Jak přispět k osobnímu zlepšení jako člena týmu
Jak poslouží umění delegovat firmě, týmu i Vám

Účastnický poplatek:  
1.500,- Kč  Kolektivní členové asociace
1.500,-Kč Individuální členové asociace
1.900,-Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné, materiály, coffee break a stravenka.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby:   Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou zasláním informací a koncové faktury ze strany asociace,
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením kurzu bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.   
  • Kurzovné nelze převádět.       
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci:

• Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
• Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
• Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci,
• Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.


Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena