Setkání investičních a provozních oddělení veřejných vysokých škol
Popis
Pravidelné Setkání pracovníků investičních a provozních oddělení veřejných vysokých škol, které se tentokrát zaměří na zkušenosti se zaváděním BIM na univerzitě, strategii energetického managementu, praktické zkušenosti v oblasti navrhování a realizace FVE, zadávací řízení na CDE, řízení rizik jako hodnotící kritérium veřejné zakázky (nejen) výstavbového projektu, využití digitálních nástrojů při tvorbě karet měkkých cílů pro Policii ČR,
Obsah
Program 25.09.2024
09:30–10:00 Registrace účastníků
10:15–11:00 Porodní bolesti při zavádění BIM na Masarykově univerzitě
Mgr. Bc. David Mikstein (MU), Ing. Josef Remeš, Ph.D. (VUT), Ing. Pavel Šulák, Ph.D. (MU)
11:00–11:15 Diskuze
11:15–12:00 Aktualizace projektu digitální dvojče (možnosti využití dat od dodavatelů energií/médií a jejich integrace s pasportem)
Ing. arch. Zdeněk Rudovský, Ph.D. (ČVUT)
12:00–12:15 Diskuze
12:30–13:30 Oběd
13:30–14:00 Strategie energetického managementu
Ing. Radovan Majnuš (MU)
14:00–14:15 Diskuze
14:15–14:30 Coffee break
14:30–15:30 Praktické zkušenosti v oblasti navrhování a realizace FVE
doc. Ing. Petr Mastný, Ph.D. (VUT)
15:30–16:30 Ubytování
16:30–18:00 Doprovodný program – prohlídka zámeckého sklepní, zámecké zahrady, náměstí, židovské čtvrti
18:30–22:00 Večeře a večerní posezení za účelem navazování kontaktů a sdílení zkušeností (Hotel Galant Mikulov)
Program 26.09.2024
09:00–09:30 Řízení rizik jako hodnotící kritérium veřejné zakázky (nejen) výstavbového projektu
Ing. Petr Marvan (VUT)
09:30–09:45 Diskuze
09:45–10:15 Využití digitálních nástrojů při tvorbě karet měkkých cílů pro Policii ČR
Mgr. Jiří Hladík, Ph.D. (VUT)
10:15–10:30 Diskuze
10:30-11:00 Coffee break
11:00–11:30 Zadávací řízení na CDE pro stavbu kampus Albertov
Ing. arch. Zdeněk Rudovský (ČVUT)
11:30–11:45 Diskuze
12:00–13:00 Oběd, ukončení setkání
Změna programu vyhrazena.
Tipy na ubytování
Ubytování si každý zařizuje sám po potvrzení konání akce ze strany asociace. Předběžně je rezervováno 24 pokojů pod heslem APUA.
Snížená cena ubytování
– pokoj obsazený 1 osobou: 1845 Kč + městský poplatek 50 Kč Kč
– pokoj obsazený 2 osobami: 2205 Kč + městský poplatek 50 Kč/osoba
Kontakt na recepci: +420 519 323 353, mikulov@galant.cz
Parkování u hotelu
Parkování pro hotelové hosty do max. obsazení je zdarma (130 parkovacích míst). V případě, že by si někdo chtěl rezervovat parkovací místo, poplatek činí 160,-Kč/den/auto.
Můžete také využít nabídku wellness, která není zahrnuta v ceně ubytování.
Aktuální ceník naleznete zde: https://galant.cz/hotel-galant-mikulov/wellness/
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 3500 Kč/účastník
- Ostatní: 6500 Kč/účastník
-
Hotel Galant, Mlýnská 2, Mikulov 692 01
Mikulov, - 25. 9. 10:00 - 26. 9. 13:00
Lektoři
Mgr. Bc. David Mikstein,
Ing. Josef Remeš, Ph.D.,
Ing. Pavel Šulák, Ph.D.,
Ing. arch. Zdeněk Rudovský, Ph.D.,
Ing. Radovan Majnuš,
doc. Ing. Petr Mastný, Ph.D.,
Ing. Petr Marvan,
Mgr. Jiří Hladík, Ph.D.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.