Setkání investičních a provozních oddělení veřejných vysokých škol

místo konání semináře APUA  Olomouc
datum a čas konání semináře APUA  25. 3. 10:00 - 26. 3. 14:00
lektor semináře APUA  Ing. Petr Marvan

Popis

Pravidelné Setkání pracovníků investičních a provozních oddělení veřejných vysokých škol.

První den se se pobavíme o tom, co je vlastně možné a nemožné z digitální 2D dokumentace vytěžit a jak ji efektivně využít, poté přejdeme na téma praktického využití energetického managementu, výběrová řízení nebo vyhodnocení projektů.
Druhý den bude podán aktuální přehled nového stavebního zákona ve znění schválených novel. Seminář prakticky vysvětlí otázky spojené s účinností nového stavebního zákona, kategorizaci staveb, soustavu stavebních úřadů, stavební právo hmotné (požadavky na výstavbu), aktuální podobu digitalizace stavební agendy a procesní postupy (řízení o povolení záměru, kolaudace, odstraňování staveb aj.).

Obsah

Program 25.03.2025

09:30–10:00 | Registrace
10:00–11:15   | CAD inventura pro zadavatele (Ing. Josef Remeš, Ph.D. )

      • možnosti CAD výstupů a co vlastně můžete po projektantech chtít, abyste si ulehčili následné zpracování a archivaci projektové dokumentace
      • jak lze komunikovat připomínky nad výkresy, když nemáte CDE, …
      • jaké postupy a požadavky klást na výkresovou dokumentaci v CAD již nyní, aby pro vás přechod na BIM byl snadnější
      • tvorba CAD standardů pro organizaci

11:15–12:00   | Praktické využití energetického managementu (Jiří Zajíček)
12:00–13:00 | Oběd
13:00–14:00 | Výběrové řízení na CAFM (Ing. Martin Vyklický)
14:00–15:00| Výběrové řízení na ostrahu (Ing. Martin Vyklický)
15:00–15:30 | Coffee break
15:30–16:00 | Vyhodnocení projektů (Michal Karták a kolegové)
16:00–16:30 | Ubytování
16:30–18:00 | Doprovodný program
19:00–22:00 | Večeře a večerní posezení za účelem navazování kontaktů a sdílení zkušeností  (Central Park Flora)


Program 26.03.2025

09:00–13:00 | Nový stavební zákon (JUDr. Eva Kuzmová)

  • Účinnost a přechodná ustanovení
  • Úvodní ustanovení, dotčené orgány, vysvětlení pojmů NSZ
  • Organizace a výkon veřejné správy
  • Stavební právo hmotné, požadavky na výstavbu, povinnosti osob ve výstavbě
  • Digitalizace stavební agendy
  • Stavební řád
13:00–14:00 | Oběd, ukončení setkání
 
Změna programu vyhrazena.

Tipy na ubytování

Hotel Flora Olomouc, Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc

Ubytování si každý účastník zařizuje sám po potvrzení konání setkání ze strany pořadatele. Máme předběžně rezervované pokoje, heslo pro slevu obdržíte v rámci potvrzovacího e-mailu.

Kontakt na recepci: +420 585 422 200, + 420 724 030 428, e-mail: hotelflora@hotelflora.cz

Nabídka wellness: Hotel Flora nabízí relaxační bazén, whirpool, finskou saunu, aroma páru, solární louku, různé druhy masáží, přísadové koupele a zábalové procedury. Rezervace předem na recepci. Aktuální ceník naleznete zde.

Parkování: U hotelu je parkoviště pro 100 osobních aut.

Parkování u hotelu

Parkování pro hotelové hosty do max. obsazení je zdarma (130 parkovacích míst). V případě, že by si někdo chtěl rezervovat parkovací místo, poplatek činí 160,-Kč/den/auto.
Můžete také využít nabídku wellness, která není zahrnuta v ceně ubytování. 
Aktuální ceník naleznete zde: https://galant.cz/hotel-galant-mikulov/wellness/

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektoři

profil

JUDr. Eva Kuzmová
Ing. Josef Remeš, Ph.D.
Ing. Martin Vyklický
Jiří Zajíček

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace bude spuštěna po finalizaci programu.

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Setkání investičních a provozních oddělení veřejných vysokých škol
Přesunout se na začátek