Setkání oddělení veřejných zakázek vysokých škol

místo konání semináře APUA  Hradec Králové
datum a čas konání semináře APUA  26. 4. 10:00 - 27. 4. 13:30
lektor semináře APUA  kolektiv lektorů

Popis

Setkání oddělení veřejných zakázek vysokých škol zaměřené na  aktuální problematiku řešenou na vysokých školách.

Témata budou doplněna v průběhu na základě návrhů účastníků setkání.

Obsah

Program 26.04.2023

09:30–10:00 Příjezd, registrace účastníků
10:00           Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:00 Moderovaná diskuse zaměřená na aktuální problematiku řešenou na VŠ

12:00–13:00  Oběd

13:00–14:30 Moderovaná diskuse zaměřená na aktuální problematiku řešenou na VŠ

14:30–16:00  Ubytování a možnost využití hotelového wellness

16:30-19:00  Komentovaná prohlídka pivovaru Hradecký Klenot (prohlídky budou probíhat na 3 skupiny po max. 20ti osobách)

19:00-22:00  Večeře a následné posezení v pivovaru Hradecký Klenot

Program 27.04.2023

09:00–12:30 Moderovaná diskuse zaměřená na aktuální problematiku řešenou na VŠ

12:30             Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena.

Stravné

Stravné po celou dobu setkání (včetně večerního posezení) je zahrnuto v ceně účastnického poplatku.

Tipy na ubytování

Hotel U Královny Elišky, Malé náměstí 117, 500 03 Hradec Králové, https://hotelukralovnyelisky.cz/, kde bude setkání probíhat.

Parkování : přímo před hotelem se nachází malé hlídané parkoviště. Počet míst mají omezený, rezervujte si ho tedy předem. Poplatek za parkování je 200Kč na den. V případě, že je kapacita obsazená, můžete využít některé z veřejných parkovišť. Zavazadla Vám rádi uschovají na recepci, mezitím si můžete jet automobil zaparkovat. Hotel doporučuje využít parkoviště na Velkém náměstí nebo Parkovací dům Jana Gayera.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

Ing. Martin Vyklický – vedoucí odboru veřejných zakázek VUT v Brně.
Mgr. Martin Hadaš, LL.M. – vedoucí odboru veřejných zakázek Masarykovy univerzity

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Setkání oddělení veřejných zakázek vysokých škol
Přesunout se na začátek