Setkání tajemníků vysokých škol

místo konání semináře APUA  Olomouc
datum a čas konání semináře APUA  18. 3. 10:00 - 19. 3. 14:00
lektor semináře APUA  kolektiv lektorů

Popis

Toto setkání nabídne prostor pro sdílení znalostí, diskuze a výměnu zkušeností mezi tajemníky napříč veřejnými vysokými školami.

První den zazní informace o nejnovějších změnách v pracovním právu a jejich dopadech na VVŠ. Zjistíte také, jaké jsou možnosti, rizika a legislativní rámec spolupráce s externími pracovníky. Nebudou chybět ani právní aspekty nepojmenovaných smluv a jejich využití v praxi.

Druhý den bude zaměřen na bezpečnost na univerzitách a veřejné zakázky.

Program

Program 18.03.2025
09:30–10:00 Registrace účastníků
10:00           Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:00 Aktuální změny legislativy v oblasti pracovního práva (doc. JUDr. Jakub Tomšej)

                   Zaměstnávání externistů (doc. JUDr. Jakub Tomšej)

              • Nepojmenované smlouvy
              • Příkazní smlouvy 

12:00–13:00  Oběd

13:00–15:00  Odvolávání jmenovaných funkcí (doc. JUDr. Jakub Tomšej) 

15:00–18:00  Ubytování, komentovaná prohlídka města, procházka po městě. 

18:00–22:00  Večeře a večerní posezení

Program 19.03.2025
09:00–10:00   Bezpečnost na univerzitách (Ing. Lukáš Kotek)

              • Fyzická bezpečnost a ochrana měkkých cílů na univerzitách.

10:30–12:00 (13:00) Veřejné Zakázky (Mgr. Petra Jungová, LL.M.)

              • Pokud chcete slyšet něco konkrétního, prosím, napište to do poznámky v registraci. Děkuji za spolupráci.
              • Čas ukončení bude upřesněn podle očekávaného obsahu.

Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena.

Tipy na ubytování

Hotel Flora Olomouc

Máme zde rezervované pokoje. Ubytování si každý bude zařizovat sám. HESLO PRO SLEVU NA UBYTOVÁNÍ a kontaktní informace budou zaslány spolu s dalšími informacemi. Jakmile budeme mít dostatek přihlášených, budeme Vás informovat. Vyčkejte proto s rezervací ubytování, děkujeme.

Stravné

Stravné po celou dobu setkání je zahrnuto v ceně účastnického poplatku.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

doc. JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D., Ing. Lukáš Kotek, Mgr. Petra Jungová, LL.M.

doc. JUDr. Jakub Tomšej – odborník na pracovní právo

Ing. Lukáš Kotek – manažer fyzické bezpečnosti (Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně)

Mgr. Petra Jungová, LL.M. – vedoucí oddělení VZ na Univerzitě Palackého v Olomouci

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Michaela Šindelářová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Setkání tajemníků vysokých škol
Přesunout se na začátek