Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol
Popis
Pravidelné Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol.
První den bude zaměřen na Zákon o finanční kontrole, ale i udržitelnost majetku. Budete mít také možnost zaslat dopředu dotaz pro lektorku a dozvědět se vše co Vás zajímá z oblastí: vnitřní kontrolní systém, finanční kontrola, zařazování a odepisování hmotného a nehmotného majetku do evidence VŠ, technické zhodnocení, opravy, dotace, investice/neivestice, pokladna.
Druhý den se podíváme na Uzávěrkové operace a nejčastější chyby s nimi spojené v příkladech.
Prosíme o včasnou registraci na našich stránkách. Hotel požaduje brzké finální potvrzení akce. Samozřejmě budete mít možnost se odhlásit dle platných storno podmínek
Program
Program 08.10.2025
09:30–10:00 Registrace účastníků
10:00 Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:30 Zákon o finanční kontrole (Ing. Hana Juráňová)
12:30–13:30 Oběd
13:30–15:30 Udržitelnost majetku (Ing. Hana Juráňová)
Prostor pro odpovědi na předem zaslané dotazy na paní Juráňovou (vnitřní kontrolní systém, finanční kontrola, zařazování a odepisování hmotného a nehmotného majetku do evidence VŠ, technické zhodnocení, opravy, dotace, investice/neivestice, pokladna)
15:30–18:30 Ubytování, komentovaná prohlídka Olomouce
18:30–22:00 Večeře a večerní posezení
Program 09.10.2025
09:00–13:00 Uzávěrkové operace a nejčastější chyby s nimi spojené v příkladech (Ing. Oldřich Bartušek)
- Opravné položky k pohledávkám, závazky po lhůtě splatnosti
- Kurzové rozdíly
- Odpisy dlouhodobého majetku
- Časové rozlišení a zásoby vlastní výroby
- Výpočet daně z příjmů
- Obsah účetní závěrky
13:00–13:45 Oběd, ukončení setkání
Změna programu vyhrazena.
Tipy na ubytování
Hotel Flora Olomouc, Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc
Ubytování si každý účastník zařizuje sám po potvrzení konání setkání ze strany pořadatele!
Máme předběžně rezervované pokoje za zvýhodněné ceny: jednolůžkový pokoj 2100 CZK
dvoulůžkový pokoj 2500 CZK
poplatek z pobytu 50 CZK/osoba/noc
Cena za pokoj a noc zahrnuje bufetovou snídani a DPH.
Parkování: na hotelovém parkovišti za elektronickou závorou – 100 Kč/auto/noc.
Stravné
Stravné po celou dobu setkání (včetně večerního posezení) je zahrnuto v ceně účastnického poplatku.
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
- Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
- Kurzovné nelze převádět.
Souhrn
- Členové: 3500 Kč/účastník
- Ostatní: 6500 Kč/účastník
-
Olomouc - hotel Flora, Krapkova 439/34
Olomouc, - 8. 10. 10:00 - 9. 10. 13:00
Lektor

Ing. Hana Juráňová, Ing. Oldřich Bartušek
Ing. Hana Juráňová působí již 20 let jako daňová poradkyně a auditorka. Provádí kontrolní činnost, podílí se na přezkumech hospodaření a auditech účetních závěrek, poskytuje konzultační služby. Od roku 2005 se věnuje i přednáškové činnosti.
Ing. Oldřich Bartušek je partnerem společnosti od roku 2012. V roce 1994 se stal zaměstnancem ve firmě CAAC s.r.o., která se následně do BDO CA s.r.o. transformovala. Je registrovaným členem Komory auditorů České republiky a Komory daňových poradců České republiky.
Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře, můžete jej poslat kontaktní osobě.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
