Setkání pracovníků BOZP a PO

místo konání semináře APUA  Praha
datum a čas konání semináře APUA  21. 9. 10:00 - 22. 9. 14:00
lektor semináře APUA  Kolektiv lektorů

Popis

Setkání profesní skupiny BOZP a PO tentokrát zavítá do Prahy. Na letošním setkání se dozvíte, jaké jsou aktuální změny právních předpisů v BOZP a jak nakládat s nebezpečnými látkami. Dvoudenní školení bude doplněno zajímavým večerním programem a prostorem pro vzájemnou diskuzi. 

Pokud se chcete zúčastnit pouze jednoho dne programu, stačí uvést vybraný den do poznámky v online registraci. Účastnický poplatek Vám bude adekvátně zkrácen.

Obsah

Program 21. 9. 2022
09:30-10:00     Registrace
10:00-12:30      Aktuální změny právních předpisů v BOZP (JUDr. Petr Kožmín, LL.M., MBA)

            • Úvod
            • Nová legislativa v oblasti bezpečnosti práce v souvislosti s provozem VTZ
            • Připravované změny právních předpisů v oblasti BOZP a PO

12:30-13:00      Oběd

13:00–15:00      Aktuální změny právních předpisů v BOZP (JUDr. Petr Kožmín, LL.M., MBA)

            • Novinky a zajímavosti  BOZP a PO
            • Diskuse, výměna zkušeností 
            • Závěr

15:10-15:40       Poznatky a zkušenosti z BOZP na VŠ (Miloslav Švarc)

15:30-17:30        Ubytování účastníků 

18:00-20:00      Projížďka lodí večerní Prahou (včetně večeře)

 Program 22. 9. 2022
08:30-12:00     
Nakládání s nebezpečnými látkami (Ing. Vilém Koutník, CSc.)

            • Právní pozadí bezpečného nakládání s CHLAS
            • Oddělit problematiku zacházení s POR
            • Odborná způsobilost k CHLAS a POR
            • Problematika REACH, CLP a dalších předpisů
            • Označení místnosti, nádob, skříní pro uložení CHLAS a POR

12:00-12:30       Oběd a následné ukončení setkání

12:30-14:00       Nakládání s nebezpečnými látkami (Ing. Vilém Koutník, CSc.)

            • Problematika desinfekčních roztoků (Covid-19)
            • Bezpečnostní listy a jejich režim
            • Pořádek – jeho utvoření, lékárničky, nebezpečný odpad
            • Diskuse, závěr

Změna programu vyhrazena

Doprava na místo konání

Místo konání:
Vysoká škola ekonomická v Praze, Náměstí W. Churchila 4, Praha – Restaurace AK (Italská budova 3.patro) 

Z Hlavního nádraží:

  • pěšky podchodem z hlavního nádraží – nejrychlejší a nejkratší cesta – 500 m (6 minut) mapu zobrazíte ZDE
  • 1 zastávka tramvají č. 9 směr Spojovací  – zastávka Viktoria Žižkov poté 600 m (7 minut pěšky) 

Tipy na ubytování

Ubytování si každý účastník zařizuje sám. 

Tipy na nejbližší hotely poblíž místa konání najdete ZDE:

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

JUDr. Petr Kožmín, LL.M., MBA, Ing. Vilém Koutník, CSc.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Michaela Šindelářová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Počet přihlášených: 19 / 40
Tribe Loading Animation Image
Setkání pracovníků BOZP a PO
Přesunout se na začátek