Role v týmu, typologie lidí (3. 9. 2021)

Není na světě ten, co by se líbil všem… Každý se čas od času setká s vyhraněnou osobností (kolegou, zákazníkem, partnerem…) a hledá způsoby jak jí porozumět, jak s ní komunikovat a jak dosáhnout ideální spolupráce.

 

Na každého platí jiný metr a Vy někdy nevíte, který to je? Máte pocit, že nedokážete jednat, vyjednávat, fungovat ve Vašem týmu plném osobností? Potřebovali byste kolegům (klientům, partnerům…) i jejich postojům a fungování v týmu porozumět?

 

Zveme Vás na seminář Role v týmu a typologie lidí.

 

Termín konání:

3. 9. 2021                 09:00-13:00                   
Číslo akce:  

 

Místo konání:

Online

Lektor: Ing. Jana Ondříčková, MBA pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace.
Kontaktní osoba: Mgr. Hana Balabánová
Tel.: 737 168 246
E-mail: balabanova@apua.cz
 
Živý stream:

Jedná se o plnohodnotnou variantu semináře, kdy Vás lektor provází živě po celou dobu výuky, je k dispozici pro dotazy a diskuzi.
Probírané učivo vidíte přes screen lektorovy obrazovky.

Online variantu kurzu můžete absolvovat odkudkoliv se standardním připojením k Internetu. V dostatečném předstihu Vám bude zaslán postup, jak se připojit.


Webinář proběhne v prostředí MS Teams.

Program: 

08:50-09:00 nalogování účastníků do webináře

09:00-13:00 webinář

Obsah:
  • Typologie osobností v týmu
    • Tým - jeho funkce a cíle
    • Testy osobností v týmu
  • Spolupráce jednotlivců v týmu
    • Pravidla, zásady, fáze, nejčastější nedorozumění
    • Cíle jednotlivých osobností versus ochota se domluvit
    • Role v týmu
  • FLOW a najít smysl v tom, co dělám a s kým to dělám…
  • Koučování každodennosti
    • Nástroje při jednání s osobností
    • Postoje a aktivita osobností a týmu
  • Vzorce úspěšného jednání
    • 4V, SI-MO-NA, POPO
    • Týmovost
  • Praktické úkoly a situace – jak zdolávat překážky při jednání s „osobnostmi“
Účastnický poplatek:  
1.500 Kč  Kolektivní členové asociace
1.500 Kč Individuální členové asociace
3.000 Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné a materiály v elektornické podobě.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby: Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura). 
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci:
  • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
  • Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
  • Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci,
  • Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
Mohlo by Vás zajímat:

Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena