Řízení rizik je integrální součástí každého rozhodování v organizaci. Jedná se o soustavnou činnost, jejímž cílem je omezit pravděpodobnost výskytu rizik, snížit jejich dopad a předcházet tak možným problémům při hospodaření s veřejnými prostředky. Nasemináři bude představena Metodika řízení rizik ve veřejné správě, vysvětleno, co to vlastně riziko je a jak by mělo jeho řízení probíhat, aby měl systém řízení rizik v praxi vůbec šanci fungovat a chod organizace pozitivně ovlivnit. Od účastníků se bude očekávat sdílení vlastních zkušeností s řízením rizik.
Termín konání:
18. 2. 2021 | 09:00-12:00 |
Číslo akce |
Místo konání: |
Online |
Lektor: |
Ing. Valdemar Adamiš se od roku 2008 věnuje zejména problematice evropských fondů v České republice, když na Ministerstvu financí působil na odboru Národní fond (Platebním a certifikačním orgánu) jako certifikátor pro několik operačních programů, což zahrnovalo i provádění veřejnosprávních kontrol u řídících orgánů nebo zprostředkujících subjektů. Doplňkově se pak věnoval oblasti finančních nástrojů. Od roku 2016 působí na odboru Centrální harmonizační jednotka Ministerstva financí jako vedoucí oddělení Harmonizace finančního řízení, kde má v gesci otevřená data Ministerstva financí, Metodiku veřejného nakupování – naplňování principů 3E, Metodický pokyn kontrola pro oblast EU fondů, řízení rizik Ministerstva financí a metodické vedení řízení rizik ve veřejné správě. |
Kontaktní osoba: | Mgr. Hana Balabánová Tel: 737 168 246 E-mail: balabanova@apua.cz |
Program: |
08:50-09:00 nalogování do webináře 09:00-12:00 přednáška |
Program: |
1 Definice rizika 2 Modely řízení riziky 3 Předpoklady pro řízení rizik 4 Identifikace a formulace rizika 5 Analýza rizika – stanovení významnosti rizika 6 Nápravná opatření 7 Sledování a evidence rizik 8 Auditní stopa o riziku |
Živý stream: |
Jedná se o plnohodnotnou variantu semináře, kdy Vás lektor provází živě po celou dobu výuky, je k dispozici pro dotazy a diskuzi.
Online variantu kurzu můžete absolvovat odkudkoliv se standardním připojením k Internetu. V dostatečném předstihu Vám bude zaslán postup, jak se připojit. Webinář proběhne v prostředí MS Teams. |
Účastnický poplatek: | |
900,- Kč | Kolektivní členové asociace |
900,-Kč | Individuální členové asociace |
1.800,-Kč | Ostatní zájemci |
V ceně je zahrnuto kurzovné a materiály. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce. |
|
Způsob platby: | Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturou pro provedení platby. |
Storno podmínky: |
|
Souhlas se zpracováním osobních údajů: | Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.
Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde. |
Pokyny k registraci: |
|