MS Azure (16.-17. 9. 2021)

Webinář zaměřený na využití možností a výhod cloudových služeb obsažených v Microsoft Azure. Účastníci získají základní orientaci v poskytovaných produktech, budou schopni služby Azure inicializovat a spravovat tak, aby byly přínosem pro něj i jeho organizaci.

Webinář je vhodný pro začátečníky i pro pokročilejší správce – průběh webináře se dynamicky přizpůsobuje dle zájmu a zaměření posluchačů.

 

Termín konání:

16.-17. 9. 2021 09:00-16:00
Číslo akce  
Místo konání:

Online

Lektor:

Ing. Jiří Horský - Vysoké učení technické v Brně

Kontaktní osoba:

Bc. Barbora Vajglová
Tel.: 603 230 984
E-mail: vajglova@apua.cz

Živý stream:

Jedná se o plnohodnotnou variantu semináře, kdy Vás lektor provází živě po celou dobu výuky, je k dispozici pro dotazy a diskuzi.
Probírané učivo vidíte přes screen lektorovy obrazovky.

 

Online variantu kurzu můžete absolvovat odkudkoliv se standardním připojením k Internetu. V dostatečném předstihu Vám bude zaslán postup, jak se připojit.
 

Webinář proběhne v prostředí MS Teams.

Obsah

• Základní pojmy, struktura cloudu
• Kategorie služeb poskytovaných v cloudu Microsft Azure
• Nástroje pro správu ( Webový portál, PowerShell, CLI )
• Zabezpečení, správa uživatelů / identit
• Integrace s "O365"
• Možnosti propojení Azure služeb s lokání / on premise sítí, migrace do Microsoft Azure
• Vybrané služby Azure ( např. virtuální servery, databáze, virtuální klientské počítače, úložiště, sítě, webové aplikace, zálohování 
  atd ... )
• Optimalizace nákladů ( účtování, předplatná ).

 
Účastnický poplatek:  
3.800 Kč  Kolektivní členové asociace
3.800 Kč Individuální členové asociace
5.900 Kč Ostatní zájemci
 

V ceně je zahrnuto kurzovné, materiály v elektronické podobě, občerstvení. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.

Způsob platby:   Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou zasláním informací ze strany asociace,
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.   
  • Kurzovné nelze převádět.       
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci: • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
• Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
Pokud potřebujete do dokladu uvést číslo objednávky, dávejte tuto informaci do poznámky,
• Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena