Jak uchopit vedoucí pozici ve vztahu ke kolegům (17. 2. 2021)

Stát se vedoucím rovná se naučit se manažerskému řemeslu, a také obhájit svoji roli v týmu.  Vedoucí se najednou stává nejen spolupracovníkem, ale nově i vůdcem, motivátorem, navigátorem. Na webináři se dozvíte, co se očekává od vedoucího 21. století, jaké jsou manažerské nástroje a jak správně koučovat svůj tým…  Seznámíte se se základními atributy úspěšné komunikace vedoucího a s osvědčenými vzorci vedení týmu. Vyzkoušíte si svoji psychickou odolnost v zátěžových situacích a dozvíte se, jak pracovat se spojenci i odpůrci v týmu.

 

Termín konání:

17. 2. 2021 09:00-13:30
Číslo akce:  

 

Místo konání:

Online

Lektor:

Ing. Jana Ondříčková MBA

Kontaktní osoba: Bc. Michaela Šindelářová
tel:  778 476 859
e-mail: sindelarova@apua.cz
 

Program: 

08:50-09:00 nalogování účastníků do webináře

09:00-13:30 přednáška

 

Obsah:

Osobnost manažera 21. století

  • IQ+EQ+FQ+MQ
  • NOVINKY a trendy v manažerských profilacích

Manažerské nástroje

  • 2 pilíře manažerského řemesla
  • Manažerské nástroje
  • Úlohy a role manažera

 

Řízená komunikace

  • Spolupráce a komunikace v týmu
  • Konflikty a komunikace s osobnostmi

 

Vedení týmu

  • Umí x chce x může

 

Systém motivace členů týmu

  • Delegování versus odpovědnost

 

Téma na závěrečnou diskusi:

Strategické řízení týmu na dálku (doba poCOVIDová)

  • Poslání a cíle – čeho se snažíme dosáhnout
  • Výkon – jak dosáhneme výsledku
  • Změna – jak se vypořádáme se změnami
Účastnický poplatek:  
1.500,- Kč  Kolektivní členové asociace
1.500,-Kč Individuální členové asociace
2.500,-Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné a materiály v elektronické podobě
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby:   Účastníci současně s podrobnějšími informacemi o akci obdrží koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou zasláním informací ze strany asociace,
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením kurzu bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.   
  • Kurzovné nelze převádět.       
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci:
  • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
  • Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
  • Pokud potřebujete do dokladu uvést číslo objednávky, dávejte tuto informaci do poznámky,
  • Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena