Jak na Google Analytics a Výkonnostní marketing (20. 10. 2020)

Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů?
 

Chtěli byste se blíže seznámit s možnostmi výkonnostního marketingu? Možná už jste o něm také slyšeli. Je to marketing zaměřený na výkon a jeho ideálním cílem jsou konverze (tj. odeslané objednávky či poptávky). Na rozdíl od marketingu zaměřeného na značku (brand marketingu) se dá lépe měřit.
 

Na tomto semináři se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát (například míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.).
 

Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat? Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.
 

Přijďte na seminář a poznejte webovou analytiku zblízka!
 

Cílem semináře je pomoci vám zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a e-shopů. Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí, je třeba začít využívat Google Analytics naplno! Seminář je určen marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.

 

Termín konání:

20. 10. 2020 10:00 - 17:00
Číslo akce:  

 

Místo konání:

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
Konferenční centrum Sázava
Chemická 952, Praha-Kunratice

Lektor:

Bc. Zbyněk Hyrák
- je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.

Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých přednáškách a konferencích.

Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

Kontaktní osoba: Bc. Michaela Šindelářová
Tel: + 420 737 168 246
E-mail: sindelarova@apua.cz
 

Program: 

09:30 - 10:00 registrace účastníků

10:00 - 12:00  přednáška

12:00 - 12:30  občerstvení + coffee break

12:30 - 14:30  přednáška

14:30 - 14:45 coffee break

14:45 - 17:00 přednáška

Obsah:

• Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics
• Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
• Co je to konverze a jak ji vypočítat, jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu
• Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
• Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
• Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
• Co to jsou Vícekanálové cesty
• Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
• Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat
• Zjistíte, v jakých krocích nákupního košíku odcházejí návštěvníci z webu, a jak na to můžeme reagovat
• Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic)
• Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik (návštěvnost webových stránek, míra okamžitého opuštění, čas strávený na   stránce apod.)

  Pro praktickou práci na tomto semináři si prosím vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku.
Účastnický poplatek:  
1.900,- Kč  Kolektivní členové asociace
1.900,-Kč Individuální členové asociace
3.000,-Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné, materiály, coffee break.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby:   Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci výzvu k platbě za seminář převodním příkazem s přiděleným variabilním symbolem.
  Po připsání částky na účet asociace 51-1074480267/0100 obdrží účastník daňový doklad. Pokud bude příkaz k úhradě za více účastníků z jedné vysoké školy/univerzity, stačí uvést variabilní symbol jednoho z účastníků.
Storno podmínky:
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši,
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 %,
  • Při neomluvené neúčasti účastnický poplatek nevracíme,
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
  • Kurzovné nelze převádět.    
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci:
  • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
  • Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
  • Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena