Jak dostanete emoce do vašich textů (7. 12. 2020)

Registrace byla ukončena z důvodu naplnění kapacity webináře.
Pokud máte o webinář zájem, můžete se přihlásit jako náhradník na sindelarova@apua.cz.


Proč některé texty jsou studené jak listopad... a jiné si vás hned omotají kolem klávesnice? V čem je ten fígl dobrých prodejních textů? 

Během 2 hodin vám reklamní textař Otto Bohuš ukáže základní principy copywritingu: jak strukturovat text, aby dosáhl vašich cílů.


Termín konání:

7. 12. 2020 10:00 - 12:00
Číslo akce: 2080

 

Místo konání:

Online

Lektor:

Otto Bohuš

Copywriter a lektor. 13 let tvoří webové copy, slogany, názvy či direct maily.


Nastavuje firmám tón jejich textové komunikace – a radí jim, jak můžou 

textem lépe prodávat. O copywritingu přednáší, školí, bloguje, píše knihy, 

mentoruje, dělá workshopy, vydává měsíčník Ottoletter a založil novou 

Školu mistrů textu.

Kontaktní osoba: Bc. Michaela Šindelářová
Tel:   778 476 859
E-mail: sindelarova@apua.cz
Živý stream:

Jedná se o plnohodnotnou variantu semináře, kdy Vás lektor provází živě po celou dobu výuky, je k dispozici pro dotazy a diskuzi.
Probírané učivo vidíte přes screen lektorovy obrazovky.

Online variantu kurzu můžete absolvovat odkudkoliv se standardním připojením k Internetu. V dostatečném předstihu Vám bude zaslán postup, jak se připojit.


Webinář proběhne v prostředí MS Teams.

Obsah:
  • kde všude brát inspiraci k prodejnímu textu
  • proč je tak důležité znát celý (byzny) kontext
  • co jsou motivační spínače a jak jich využít
  • praktická osnova 5 kroků pro vytvoření textu
  • proč psát v textu spíš „vy“, než pořád „my, my a my“
Účastnický poplatek:  
1.500,- Kč  Kolektivní členové asociace
1.500,-Kč Individuální členové asociace
2.500,-Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné a materiály.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby:   Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky: • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
• Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
• Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
• Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci: • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
• Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
• Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci,
• Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
 

  Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena