Excel online - středně pokročilí (17.-20. 8. 2021)

Webinbář zaměřen na aktivní ovládání prvků, tvorbu komplexnějších struktur, práci se složitějšími tabulkami a pokročilou automatizací výpočtů, tipy a triky z praktického používání Excelu.


Termín konání:
 

17.-20. 8. 2021 09:00-12:00
Číslo akce:  
Místo konání:

Online (4x3 hodiny)

Lektor:

Jaroslav Jelen, DiS.

Kontaktní osoba: Bc. Barbora Vajglová, DiS.
Tel: + 420 603 230 984
Email: vajglova@apua.cz
 

Živý stream: 

Jedná se o plnohodnotnou variantu semináře, kdy Vás lektor provází živě po celou dobu výuky, je k dispozici pro dotazy a diskuzi.
Probírané učivo vidíte přes screen lektorovy obrazovky.
 

Online variantu kurzu můžete absolvovat odkudkoliv se standardním připojením k Internetu. V dostatečném předstihu Vám bude zaslán postup, jak se připojit.

Webinář proběhne v prostředí MS Teams, bez nutnosti instalace programu.

Obsah:

• Přizpůsobení vzhledu prostředí programu (panely nástrojů a jejich úprava, vlastní panely nástrojů, panel nabídek a jeho úprava)
• Adresace buněk, relativní, absolutní a smíšená adresace a její využití  ve vzorcích a funkcích
• Vzorce a funkce, tvorba složitějšího vzorce a jeho kontrola, vložené funkce – účel a použití, provedení funkce pro zaokrouhlení
• Formuláře v Excelu, účel, tvorba a použití jednoduchého formuláře, vybraná pole formuláře
• Podpora rozhodování pomocí programu MS Excel, využití funkcí typu součet s podmínkou, počet a počet s podmínkou,
• Hypertextové odkazy v programu Excel, účel, použití a tvorba odkazů
• Datumové a časové funkce programu, finanční funkce, textové funkce programu

Účastnický poplatek:  
2.000 Kč  Kolektivní členové asociace
2.000 Kč Individuální členové asociace
3.000 Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné a materiály v elektronické podobě a osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby:   Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace,
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením kurzu bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.  
  • Kurzovné nelze převádět.    
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci: • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
• Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
• Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci,
• Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
Mohlo by Vás také zajímat: Word online - středně pokročilí (3.-6. 8. 2021)
PowerPoint - originální prezentace (9. 8. 2021) - online
Záložka vývojář: tvorba formulářů (11. 8. 2021) - online
MS Excel - pokročilá práce s daty (26. 8. 2021) - online
Strategická analýza dat - rozhodování s podporou dat (9. 9. 2021)

Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena