Setkání Alumni center vysokých škol (15.-16. 9. 2021)

 

Termín konání:

15-. 16. 9. 2021                 10:00 zahájení                  
Číslo akce:  

 

Místo konání:

Vysoká škola ekonomická v Praze

Restaurace AK VŠE (dříve Akademický klub)

Náměstí W. Churchila 4, 130 67 Praha 3, Italská budova 3. patro (vchod z ulice Italská)

Lektoři:

Ing. Markéta Lipavská

Vysoká škola ekonomická v Praze, PR & Alumni

 

Ing. Jakub Hořický

Jakub se se svým týmem již před téměř 10 lety začal věnovat myšlence propojování studentů a absolventů s jejich budoucími zaměstnavateli, tedy tomu, čemu se dnes moderně říká Employer Branding a HR marketing. Stojí za nimi projekty jako studie TOP Zaměstnavatelé, dále také největší studentské vydavatelství tištěných a digitálních publikací zaměřených na studenty vysokých a středních škol s etablovanými časopisy EkonTech.cz, ABSOLVENT.cz a Employer Brandingovou publikací Almanach TOP Zaměstnavatelé a v neposlední řadě koncept on-line streamovaných odborných přednášek TechnicDays.cz se zaměřením na budování značky zaměstnavatele skrze sdílení know-how společností. Nejnovějším projektem je koncept ABSOLVENTI.cz propojující studenty, absolventy, zaměstnavatele i školy v jeden digitální komunikační hub.

 

Ing. Marek Šedivý

Marek Šedivý na České zemědělské univerzitě v Praze odpovídá za vztahy s absolventy. V současné době, která klade důraz na online komunikaci, připravuje spuštění nové platformy ČZU Network. V září, pokud to vládní opatření dovolí, by měly po pandemické pauze proběhnout slavnostní promoce po 50 letech a začnou se připravovat se další kontaktní aktivity pro absolventy. Marek Šedivý po celou svoji profesní kariéru pracuje v oblasti PR, řídil a vedl několik neziskových organizací.

 

PhDr. Eva Blažková

Hlavní řešitel programu ABSOLVENT Univerzity Palackého v Olomouci

Vedoucí Konferenčního servisu Univerzity Palackého v Olomouci

 

Mgr. Petr Bilík, Ph.D.

Prorektor pro komunikaci a vnější vztahy Univerzity Palackého v Olomouci v letech 2013-2021

Odborný asistent na Katedře divadelních a filmových studií Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci

Vedoucí kreativního oddělení Univerzity Palackého v Olomouci

Kontaktní osoba: Bc. Michaela Šindelářová
Tel.: 778 476 859
E-mail: sindelarova@apua.cz

Program 15.9.2021

09:00-10:00 Registrace účastníků

 

10:00-10:15   Zahájení 

 

10:15-12:00   Alumni relations ČR vs svět + diskuse Alumni relations na českých univerzitách
                   (Ing. Markéta Lipavská)

 

12:00-13:00   Oběd

 

13:00-16:00   ABSOLVENTI.CZ, aneb školou to nekončí... + následná diskuse
                   (Ing. Jakub Hořický)

 

16:30-17:30   Ubytování

 

18:00           Doprovodný prohram - projižďka lodí večerní Prahou

 

21:00 - ?      Volný program

 

Program 16.9.2021

08:30-09:00    Přihlášení účastníků 

 

09:00-10:00    Zlaté promoce
                      (Ing. Marek Šedivý)

 

10:15-12:00      Přednáška
                      (PhDr. Eva Blažková)
                     - volba benefitů
                     - výběr a oslovování externích partnerů
                     - smluvní vztahy a právní zákulisí
                     - užívání Karty absolventa a čerpání benefitů,
                     - ochrana osobních údajů
                     - zpětná vazba od absolventů

 

12:00-13:00    Oběd

 

13:00-15:00      Přednáška
                       
(Mgr. Petr Bilík, Ph.D.)
                     - aktuální poptávka ze strany absolventů
                     - úskalí a možnosti online komunikace
                     - využití sociálních sítí a jejich limity

 

15:00             Ukončení Setkání

Změna programu vyhrazena.

Ubytování a parkování:

Ubytování si zajišťuje každý účastník sám.

 

Doporučujeme University Hotel, Jarov, Praha 3. Škola je vzádelná 15 min. tramvají od kolejí.

https://www.hotelvse.cz/universityhotel/

 

Parkování na kolejích je možné v areálu Jarov

https://www.hotelvse.cz/parkovani/

 

Parkování přímo v areálu školy možné je, ale musí se předem nahlásit SPZ. Pokud by měl tedy někdo zájem parkovat v areálu školy, prosím předem o zaslání jména a SPZ.

 

 

Nebo tipy na hotely v okolí:

http://www.apartman-praha.com

https://www.metropolhotel.cz/cz/

http://www.execitypark.com

 

Doprava na místo:

Městskou hromadnou dopravou

Z hlavního nádraží:

  • Metro C - pokračujte  na zastávku Florenc 
  • Zde přesun 3 min. na BUS č. 135 (zasávka Florenc) pokračujete na zastávku  Náměstí Winstona Churchilla.

 

Účastnický poplatek:  
2.900 Kč  Kolektivní členové asociace
2.900 Kč Individuální členové asociace
5.000 Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné, materiály v elektornické podobě a stravné po celou dobu konání setkání.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby: Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura). 
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci:
  • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
  • Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
  • Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci,
  • Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
 

  Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena