Směrnice a zákon o finanční kontrole, praktická aplikace ve veřejné správě (24. 2. 2020)

Termín konání:

24. 2. 2020 09:00-14:00 (14:30)
Číslo akce  
Místo konání:

Asociace pracovníků univerzit, z.s.
Křenová 409/52
602 00 Brno
komplex NOSRETI, 3. patro

Lektor:

Ing. Hana Jurňová - působí již 20 let jako daňová poradkyně a auditorka. Mimo jiné se dlouhodobě zabývá legislativou platnou pro hospodaření organizací v rámci veřejné správy. Provádí kontrolní činnost, podílí se na přezkumech hospodaření a auditech účetních závěrek, poskytuje konzultační služby.

Kontaktní osoba:

Mgr. Hana Balabánová
Tel: 737 168 246
E-mail: balabanova@apua.cz

Obsah:

• Novela prováděcí vyhlášky č.416/2004, významné změny pro zpracovatele a odesílatele ročních zpráv, náležitosti roční zprávy v
  metodice MFČR
• Změny s účinností k 1.1.2020, vzhledem k odlišné struktuře roční zprávy budou upraveny programy kontrol
 Informace MFČR a  MVČR
• Zákon o finanční kontrole
- vymezení pojmů
- obecná formulace finanční kontroly
- cíle finanční kontroly
- organizační zajištění finanční kontroly
• Veřejnosprávní kontrola
- Zákon o kontrole
- Veřejnosprávní kontrola u žadatelů a příjemců dotace, příspěvků, návratné finanční výpomoci, změny v návaznosti na legislativu
• Vnitřní kontrolní systém
- povinnosti vedoucího orgánu veřejné správy a vedoucích zaměstnanců
- předběžná kontrola, průběžná kontrola, následná kontrola
- záznam o kontrole
- praktický průběh řídící kontroly a nejčastější nedostatky
- příklad řídící kontroly u výdajů
- příklad řídící kontroly u příjmů
 Systém vnitřních směrnic, příklady obsahu základních směrnic tvořících vnitřní kontrolní systém účetní jednotky. Aktualizace směrnic
 Finanční kontrola ve vazbě na trestní odpovědnost
• k aplikaci zákona o finanční kontrole
• Shrnutí, diskuse, závěr
 

14:00-14:30 - individuální konzultace

 
Účastnický poplatek:  
1.000,- Kč  Kolektivní členové asociace
1.000,-Kč Individuální členové asociace
1.900,-Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné, materiály, občerstvení.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby:   Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci výzvu k platbě za seminář převodním příkazem s přiděleným variabilním symbolem.
  Po připsání částky na účet asociace 51-1074480267/0100 obdrží účastník daňový doklad. Pokud bude příkaz k úhradě za více účastníků z jedné vysoké školy/univerzity, stačí uvést variabilní symbol jednoho z účastníků.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou zasláním informací a koncové faktury ze strany asociace,
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením kurzu bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.   
  • Kurzovné nelze převádět.       
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

 

Pokyny k registraci: - Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
- pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
- na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena