Adaptace zaměstnanců
Popis
Webinář je určen personalistům, manažerům, vedoucím pracovníkům, kteří mají na starosti proces adaptace zaměstnanců.
Obsah
- Proces adaptace zaměstnanců – východiska, vazby na ostatní procesy HRM
- Vymezení orientace, adaptace, integrace zaměstnanců …
- Kdo se podílí na procesu, odpovědnosti
- Oblasti orientace, obsah orientace, nástroje, jak ji efektivně řídit
- Adaptace a integrace zaměstnanců – formy adaptace, možná úskalí, bariéry a jejich eliminace
- Evaluace adaptačního procesu
- Příklady z praxe, trendy
- Diskuse
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
- Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
- Kurzovné nelze převádět.
Souhrn
- Členové: 1700 Kč/účastník
- Ostatní: 3000 Kč/účastník
-
Online
Online, - 6. 10. 9:00-13:00
Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová
Certifikovaný lektor a konzultant managementu, dvacetiletá praxe z realizace vzdělávacích konzultačních a rozvojových programů v oblasti managementu a managementu lidských zdrojů
Pokud máte dotaz na lektorku, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
