Setkání oddělení vnějších vztahů a marketingu vysokých škol

místo konání semináře APUA  Praha
datum a čas konání semináře APUA  18. 3. 10:00 - 19. 3. 13:00
lektor semináře APUA  Kolektiv lektorů

Popis

Setkání profesní skupiny marketingových pracovníků vysokých škol nabízející prostor pro sdílení znalostí, výměnu zkušeností, diskuze a především navazování nových profesních kontaktů.

První den odborného programu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics 4. Ukážeme si, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát. Podíváme se různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat. Získané informace Vám pomohou zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit a webových stránek.

Druhý den se pustíme do kreativního psaní. Podíváme se, jak z copywriterské rutiny udělat kreativní dobrodružství,  přicházet s novými nápady, odhalit motivaci potencionálních „zákazníků“, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. 

Obsah

Program 18.03.2025

09:30–10:00 Příjezd, registrace účastníků  

10:00           Zahájení, přivítání účastníků setkání

10:00–12:00  Google Analytics 4 a Výkonnostní marketing (Ing. Zbyněk Hyrák, MBA

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics 4
  • Na co byste neměli zapomenout při nasazení nových Google Analytics 4
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
  • Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně

12:00–13:00  Oběd

13:00–16:00  Google Analytics 4 a Výkonnostní marketing (Ing. Zbyněk Hyrák, MBA

  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
  • Jak poznat nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní
  • Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat
  • Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik

16:00–17:00  Ubytování

17:00-18:30   Doprovodný program připravujeme (domlouváme návštěvu školního jaderného reaktoru ČVUT/případně alternativu)

19:00-22:00  Večeře a následné posezení v hotelu       

Program 19.03.2025

09:00–13:00  Kreativní psaní  (PhDr. Anna Sálová)

  • Příklady z oblasti propagace VŠ                                          

13:00            Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena.

Tipy na ubytování

Hotel Troja

Trojská 2232/1, 182 00 Praha 8 – Libeň

Máme zde rezervované pokoje. Ubytování si každý bude zařizovat sám. HESLO NA UBYTOVÁNÍ a kontaktní informace budou zaslány spolu s dalšími informacemi. Jakmile budeme mít dostatek přihlášených, budeme Vás informovat. Vyčkejte proto s rezervací ubytování, děkujeme.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

Ing. Zbyněk Hyrák, MBA, PhDr. Anna Sálová

Ing. Zbyněk Hyrák, MBA – webový analytik, PPC specialista a lektor. 

PhDr. Anna Sálová – zakladatelka agentury Content Wizards. Věnuje se content marketingu od roku 2012.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Setkání oddělení vnějších vztahů a marketingu vysokých škol
Přesunout se na začátek