Setkání oddělení vnějších vztahů a marketingu vysokých škol
Popis
Setkání profesní skupiny marketingových pracovníků vysokých škol nabízející prostor pro sdílení znalostí, výměnu zkušeností, diskuze a především navazování nových profesních kontaktů.
První den odborného programu se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics 4. Ukážeme si, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát. Podíváme se různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat. Získané informace Vám pomohou zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit a webových stránek.
Druhý den se pustíme do kreativního psaní. Podíváme se, jak z copywriterské rutiny udělat kreativní dobrodružství, přicházet s novými nápady, odhalit motivaci potencionálních „zákazníků“, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí.
Obsah
Program 18.03.2025
09:30–10:00 Příjezd, registrace účastníků
10:00 Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:00 Google Analytics 4 a Výkonnostní marketing (Ing. Zbyněk Hyrák, MBA)
- Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics 4
- Na co byste neměli zapomenout při nasazení nových Google Analytics 4
- Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
- Co je to konverze a jak ji vypočítat
- Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
- Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
12:00–13:00 Oběd
13:00–16:00 Google Analytics 4 a Výkonnostní marketing (Ing. Zbyněk Hyrák, MBA)
- Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
- Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
- Jak poznat nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní
- Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat
- Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik
16:00–17:00 Ubytování
17:00-18:30 Doprovodný program připravujeme (domlouváme návštěvu školního jaderného reaktoru ČVUT/případně alternativu)
19:00-22:00 Večeře a následné posezení v hotelu
Program 19.03.2025
09:00–13:00 Kreativní psaní (PhDr. Anna Sálová)
- Příklady z oblasti propagace VŠ
13:00 Oběd, ukončení setkání
Změna programu vyhrazena.
Tipy na ubytování
Trojská 2232/1, 182 00 Praha 8 – Libeň
Máme zde rezervované pokoje. Ubytování si každý bude zařizovat sám. HESLO NA UBYTOVÁNÍ a kontaktní informace budou zaslány spolu s dalšími informacemi. Jakmile budeme mít dostatek přihlášených, budeme Vás informovat. Vyčkejte proto s rezervací ubytování, děkujeme.
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 3500 Kč/účastník
- Ostatní: 6500 Kč/účastník
-
Hotel Troja, Trojská 2232/1, Praha
Praha, 182 00 - 18. 3. 10:00 - 19. 3. 13:00
Lektor
Ing. Zbyněk Hyrák, MBA, PhDr. Anna Sálová
Ing. Zbyněk Hyrák, MBA – webový analytik, PPC specialista a lektor.
PhDr. Anna Sálová – zakladatelka agentury Content Wizards. Věnuje se content marketingu od roku 2012.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.