Finanční řízení pro nefinanční manažery

místo konání semináře APUA  online
datum a čas konání semináře APUA  11. 10. 9:00-13:00
lektor semináře APUA  Ing. Oldřich Bartušek

Popis

Webinář není určen pro ekonomy a mzdové účetní. 

Obsah

  1. ZÁKLADY ÚČETNICTVÍ
  • co to je účetnictví, jeho historie
  • legislativní rámec
  • definice základních pojmů
  • účetní zásady
  1. FINANČNÍ VÝKAZY
  • druhy finanční výkazů
  • důvody jejich sestavování
  • způsob jejich sestavení a obsahová náplň
  1. ZÁKLADY DANÍ
  • daňová soustava ČR

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

Ing. Oldřich Bartušek

Lektor je registrovaným členem Komory auditorů České republiky a Komory daňových poradců České republiky. Provádí audity a uskutečňuje školení u podniků a veřejných vysokých škol.

Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
Tribe Loading Animation Image
Finanční řízení pro nefinanční manažery
Přesunout se na začátek