Setkání vedoucích personalistů vysokých škol

místo konání semináře APUA  Mikulov
datum a čas konání semináře APUA  14. 5. 10:00 - 15. 5. 13:00
lektor semináře APUA  Kolektiv lektorů

Popis

První den setkání se budeme zabývat Zákoníkem práce v roce 2024. Ministerstvo práce a sociálních věcí oznámilo, že připravuje tzv. flexibilní novelu zákoníku práce, jejíž návrh by měl být v době konání školení již znám. V první části školení se proto budeme věnovat hlavním bodům této novely, mezi něž by podle informací dostupných v tuto chvíli mělo patřit zavedení výpovědi bez udání důvodu, změny v oblasti rozvrhování pracovní doby, plánování dovolených aj. 

V druhé části školení se budeme věnovat oblíbeným tématům, k nimž v pracovním právu vzniká v praxi nejvíce otázek – pracovnělékařské prohlídky a lékařské posudky, pracovní doba a doby odpočinku a práce z domova

Druhý den získáte praktické inspirace, jak efektivně realizovat výběr zaměstnanců, resp. výběrový / behaviorální / rozhovor s cílem vybrat na  obsazovanou pracovní  pozici  „nejvhodnějšího“ kandidáta a jak vést následně přijímací rozhovor.

Program

Program 14.05.2024
09:30–10:00 – Registrace
10:00–12:30 –  Zákoník práce v roce 2024 (JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D.)

                • zavedení výpovědi bez udání důvodu
                • změny v oblasti rozvrhování pracovní doby
                • plánování dovolených

12:30–13:30  – Oběd

13:30–15:30 –  Pracovnělékařské prohlídky a lékařské posudky, pracovní doba a doby odpočinku a práce z domova (JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D.)

15:30–16:30 – Ubytování

16:30–18:00  Procházka historií se zámeckým sklepním 
Trasa: historické náměstí – zámecká zahrada – zámecké sklepení s obřím sudem – židovská čtvrť  

18:00–22:00 – Večeře a večerní posezení

Program 15.05.2024
09:00–13:00 – Výběrové a přijímací rozhovory pro personalisty VŠ (PhDr. Zdeňka Brázdová)

                • Výběr pracovníků – fáze výběru
                • Metody výběru uchazečů
                • Výběrový rozhovor jako jeden z hlavních nástrojů efektivního výběru
                • Co v praxi znamená vést behaviorální rozhovor při výběru zaměstnanců
                • Jak se připravit na vedení výběrového / behaviorálního/ rozhovoru, co vše musíme před výběrovým rozhovorem promyslet
                • Kompetenční matice výběru kandidátů – co budeme při výběru posuzovat
                • Na co se budeme při rozhovoru ptát – základní rámec vhodných otázek
                • Hlavní zásady vedení výběrového / behaviorálního/ rozhovoru, struktura rozhovoru, jak kaskádovitě klást otázky, abychom se dozvěděli…
                • Jak vést následně přijímací rozhovor – na co při něm nezapomenout
                • Inspirace z praxe

 13:00–13:45 – Setkání bude ukončeno obědem

Změna programu vyhrazena. 

Tipy na ubytování

Hotel Galant Mikulov

Máme zde předrezervované pokoje. Ubytování si každý zařizuje sám. Učiňte tak prosím až po potvrzovacím emailu z naší strany, že setkání proběhne!

Snížená cena ubytování pro naši akci:
Pokoj obsazený 1 osobou – 1745 Kč + městský poplatek 35 Kč                                           
Pokoj obsazený 2 osobami – 2080 Kč + městský poplatek 35 Kč /osoba

Heslo : APUA, kontakt na recepci: +420 519 323 353, mikulov@galant.cz

 

Parkování u hotelu

Parkování pro hotelové hosty do max. obsazení je zdarma (130 parkovacích míst). V případě, že by si někdo chtěl rezervovat parkovací místo, poplatek činí 160,-Kč/den/auto.
Můžete využít také nabídku wellness, která není zahrnuta v ceně ubytování. 
Aktuální ceník naleznete zde: https://galant.cz/hotel-galant-mikulov/wellness/

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D.; PhDr. Zdeňka Brázdová

Kontaktní osoba

Bára Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinkova

Koordinace vzdělávacích aktivit

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Setkání vedoucích personalistů vysokých škol
Přesunout se na začátek