Setkání mzdových oddělení vysokých škol

místo konání semináře APUA  Olomouc
datum a čas konání semináře APUA  12. 11. 10:00 - 13. 11. 13:45
lektor semináře APUA  Ing. Tomáš Smutný

UPOZORNĚNÍ

Pro malý zájem bylo bohužel toto setkání zrušeno.

Témata jsou ponechána a vypsána na stejné dny formou webináře.

Přihlašovat se můžete kliknutím na odkaz níže:

Aktuality ze mzdové a personální oblasti 2025 – 12.11.2024

Zdaňování příjmů ze závislé činnosti 2024/2025 a roční zúčtování záloh a daňového zvýhodnění za rok 2024 – 13.11.2024

Popis

Jedná se o první setkání profesní skupiny pracovníků mzdových oddělení vysokých školkteré se uskuteční za účelem výměny zkušeností, sdílení osvědčených postupů a projednání novinek v oblasti mzdového účetnictví. Tato skupina by se měla následně pravidelně scházet každý rok.

První den získáte kompletní přehled o změnách ve mzdové oblasti a máte možnost zeptat se na cokoliv! Školení bude jako vždy zaměřeno zejména na praktické příklady a nikoli jen šedou teorii.

Cílem druhého dne bude seznámit účastníky školení s problematickými oblastmi při zdanění příjmů ze závislé činnosti, připravit je na roční zúčtování mezd za rok 2024 a upozornit na změny pro rok 2025.

Roční zúčtování bude vysvětleno opět v praktických blokových příkladech a stejně tak budou mít účastníci jasno v principech výpočtů srážkových i zálohových daní v roce 2024 i 2025.

Obsah

Program 12.11.2024

09:30–10:00   Registrace účastníků

10:00             Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:30    Aktuality ze mzdové a personální oblasti 2025 (Ing. Tomáš Smutný) 

                  • Růst průměrné mzdy pro účely důchodového pojištění a její vlivy
                  • Změny v pracovněprávní oblasti 
                  • Zvýšení minimální mzdy a nejnižších úrovní zaručené mzdy/platu
                  • Změny v zákoně o daních z příjmů 
                  • DPP od ledna 2025

12:30–13:30    Oběd

13:30–15:30    Aktuality ze mzdové a personální oblasti 2025 (Ing. Tomáš Smutný) 

                  • Nemocenské pojistné
                  • Změny ve zdravotním pojištění  
                  • Změny v oblasti srážek ze mzdy
                  • Dotazy a diskuse

15:30–18:30    Ubytování, komentovaná prohlídka města.

18:30–22:00   Večeře a večerní posezení

Program 13.11.2024
09:00–13:00   Zdaňování příjmů ze závislé činnosti 2024/2025 a roční zúčtování záloh a daňového zvýhodnění za rok 2024 (Ing. Tomáš Smutný)

                • Daně ze závislé činnosti
                  • Vlivy konsolidačního balíčku a jeho následného přepracování
                  • Zdaňování příjmů ze závislé činnosti 2024/2025
                  • Rozdělení příjmů ze závislé činnosti
                  • Prohlášení poplatníka k dani ze závislé činnosti a pravidla pro jeho uplatnění
                  • Pravidla pro zdaňování příjmů ze závislé činnosti daněné zálohovou a srážkovou daní
                  • Rozdíly ve zdaňování příjmů u daňových rezidentů a nerezidentů
                  • Vliv minimální mzdy a průměrné mzdy pro oblast daní
                  • Slevy na dani, jejich uplatnění a předkládané doklady plátci daně v průběhu roku
                  • Daňové zvýhodnění na děti
                  • Problematika soustavné přípravy na budoucí povolání a zletilé děti
                  • Benefity častý předmět dotazů
                  • Výkazy
                • Roční zúčtování daně
                  • Roční zúčtování a daňové přiznání, podmínky pro možnost provedení ročního zúčtování
                  • Povinnosti plátce daně při ročním zúčtování
                  • Slevy na dani v ročním zúčtování, dodatečné uplatnění slev v ročním zúčtování
                  • Nezdanitelné částky základu daně
                  • Kompletní princip výpočtu ročního zúčtování
                  • Doklady, které poplatníci předkládají k ročnímu zúčtování
                  • Výkazy

13:00–13:45     Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena. 

Tipy na ubytování

Hotel Flora Olomouc

Máme zde rezervované pokoje. Ubytování si každý zařizuje sám. Učiňte tak prosím až po potvrzovacím emailu z naší strany, že setkání proběhne! Heslo: APUA.

Kontakt na recepci: +420 585 422 200, + 420 724 030 428, email: hotelflora@hotelflora.cz     

Provozní doba recepce: 6:00 – 22:00, ubytování mimo pracovní dobu po telefonické domluvě předem.  
Check in je od 14:00 do 22:00 v den příjezdu. Check out je do 10:00 hod v den odjezdu. 

Parkování: U hotelu je parkoviště pro 100 osobních aut a také garáže.

Můžete využít také nabídku wellness. Hotel Flora nabízí relaxační bazén, whirpool, finskou saunu, aroma páru, solární louku, různé druhy masáží, přísadové koupele a zábalové procedury. Rezervace předem na recepci. Aktuální ceník naleznete zde: https://www.laznefloraolomouc.cz/ceniky/

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

Ing. Tomáš Smutný

Lektor specializující se na mzdy, personalistiku a organizaci a řízení. Člen dozorčí rady společnosti DC Concept a.s. Generální ředitel společnosti QI Group, a.s.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Setkání mzdových oddělení vysokých škol
Přesunout se na začátek