Setkání mzdových oddělení vysokých škol
UPOZORNĚNÍ
Pro malý zájem bylo bohužel toto setkání zrušeno.
Témata jsou ponechána a vypsána na stejné dny formou webináře.
Přihlašovat se můžete kliknutím na odkaz níže:
Aktuality ze mzdové a personální oblasti 2025 – 12.11.2024
Zdaňování příjmů ze závislé činnosti 2024/2025 a roční zúčtování záloh a daňového zvýhodnění za rok 2024 – 13.11.2024
Popis
Jedná se o první setkání profesní skupiny pracovníků mzdových oddělení vysokých škol, které se uskuteční za účelem výměny zkušeností, sdílení osvědčených postupů a projednání novinek v oblasti mzdového účetnictví. Tato skupina by se měla následně pravidelně scházet každý rok.
První den získáte kompletní přehled o změnách ve mzdové oblasti a máte možnost zeptat se na cokoliv! Školení bude jako vždy zaměřeno zejména na praktické příklady a nikoli jen šedou teorii.
Cílem druhého dne bude seznámit účastníky školení s problematickými oblastmi při zdanění příjmů ze závislé činnosti, připravit je na roční zúčtování mezd za rok 2024 a upozornit na změny pro rok 2025.
Roční zúčtování bude vysvětleno opět v praktických blokových příkladech a stejně tak budou mít účastníci jasno v principech výpočtů srážkových i zálohových daní v roce 2024 i 2025.
Obsah
Program 12.11.2024
09:30–10:00 Registrace účastníků
10:00 Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:30 Aktuality ze mzdové a personální oblasti 2025 (Ing. Tomáš Smutný)
-
-
-
-
-
-
-
-
- Růst průměrné mzdy pro účely důchodového pojištění a její vlivy
- Změny v pracovněprávní oblasti
- Zvýšení minimální mzdy a nejnižších úrovní zaručené mzdy/platu
- Změny v zákoně o daních z příjmů
- DPP od ledna 2025
-
-
-
-
-
-
-
12:30–13:30 Oběd
13:30–15:30 Aktuality ze mzdové a personální oblasti 2025 (Ing. Tomáš Smutný)
-
-
-
-
-
-
-
-
- Nemocenské pojistné
- Změny ve zdravotním pojištění
- Změny v oblasti srážek ze mzdy
- Dotazy a diskuse
-
-
-
-
-
-
-
15:30–18:30 Ubytování, komentovaná prohlídka města.
18:30–22:00 Večeře a večerní posezení
Program 13.11.2024
09:00–13:00 Zdaňování příjmů ze závislé činnosti 2024/2025 a roční zúčtování záloh a daňového zvýhodnění za rok 2024 (Ing. Tomáš Smutný)
-
-
-
-
-
-
-
- Daně ze závislé činnosti
- Vlivy konsolidačního balíčku a jeho následného přepracování
- Zdaňování příjmů ze závislé činnosti 2024/2025
- Rozdělení příjmů ze závislé činnosti
- Prohlášení poplatníka k dani ze závislé činnosti a pravidla pro jeho uplatnění
- Pravidla pro zdaňování příjmů ze závislé činnosti daněné zálohovou a srážkovou daní
- Rozdíly ve zdaňování příjmů u daňových rezidentů a nerezidentů
- Vliv minimální mzdy a průměrné mzdy pro oblast daní
- Slevy na dani, jejich uplatnění a předkládané doklady plátci daně v průběhu roku
- Daňové zvýhodnění na děti
- Problematika soustavné přípravy na budoucí povolání a zletilé děti
- Benefity častý předmět dotazů
- Výkazy
- Roční zúčtování daně
- Roční zúčtování a daňové přiznání, podmínky pro možnost provedení ročního zúčtování
- Povinnosti plátce daně při ročním zúčtování
- Slevy na dani v ročním zúčtování, dodatečné uplatnění slev v ročním zúčtování
- Nezdanitelné částky základu daně
- Kompletní princip výpočtu ročního zúčtování
- Doklady, které poplatníci předkládají k ročnímu zúčtování
- Výkazy
- Daně ze závislé činnosti
-
-
-
-
-
-
13:00–13:45 Oběd, ukončení setkání
Změna programu vyhrazena.
Tipy na ubytování
Hotel Flora Olomouc
Máme zde rezervované pokoje. Ubytování si každý zařizuje sám. Učiňte tak prosím až po potvrzovacím emailu z naší strany, že setkání proběhne! Heslo: APUA.
Kontakt na recepci: +420 585 422 200, + 420 724 030 428, email: hotelflora@hotelflora.cz
Provozní doba recepce: 6:00 – 22:00, ubytování mimo pracovní dobu po telefonické domluvě předem.
Check in je od 14:00 do 22:00 v den příjezdu. Check out je do 10:00 hod v den odjezdu.
Parkování: U hotelu je parkoviště pro 100 osobních aut a také garáže.
Můžete využít také nabídku wellness. Hotel Flora nabízí relaxační bazén, whirpool, finskou saunu, aroma páru, solární louku, různé druhy masáží, přísadové koupele a zábalové procedury. Rezervace předem na recepci. Aktuální ceník naleznete zde: https://www.laznefloraolomouc.cz/ceniky/
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 3500 Kč/účastník
- Ostatní: 6500 Kč/účastník
-
Olomouc - hotel Flora, Krapkova 439/34
Olomouc, - 12. 11. 10:00 - 13. 11. 13:45
Lektor
Ing. Tomáš Smutný
Lektor specializující se na mzdy, personalistiku a organizaci a řízení. Člen dozorčí rady společnosti DC Concept a.s. Generální ředitel společnosti QI Group, a.s.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.