Umělá inteligence a její aplikace do účetní praxe včetně digitalizace účetních postupů

místo konání semináře APUA  Online
datum a čas konání semináře APUA  27. 5. 9:00-12:00
lektor semináře APUA  Ing. Vladimír Zdražil

Popis

Cíl webináře: Webinář reaguje na nástup umělé inteligence (AI) do různých oborů podnikání. V tomto případě jde o profesi finančního a mzdového účetnictví. Hlavním posláním webináře je představit klientům z řad finančních a mzdových účetních možnosti, které v roce 2025 nabízí umělá inteligence jako pomocník při výkonu jejich profese včetně praktických ukázek v Chat GPT a dále možnosti jak digitalizovat účetní postupy při využití umělé inteligence s důrazem na optimální datové vstupy.

Předpokládané znalosti účastníků: Webinář je vhodný pro ty, kdo s využitím umělé inteligence v účetní profesi začínají i pro ty, kteří mají v úmyslu vytvořit vlastní model GPT pro finanční či mzdové účetnictví či jej již vytvořili a chtějí jej optimalizovat. Zároveň je určen také pro ty, kteří již využívají autonomní či chtějí digitalizovat účetní postupy v účetní jednotce a využít k tomu umělou inteligenci.

Pro koho je webinář určen: Finanční a mzdové účetní

Obsah

  • Umělá inteligence a představení jejího fungování, jak pracuje a jakým způsobem, ukázka přínosů umělé inteligence do výkonu účetní profese
  • Představení rozdílu mezi vyhledáváním na internetu a komunikací s umělou inteligencí
  • Chat GPT, MS Copilot, Google Gemini a jejich srovnání
  • Forma komunikace s umělou inteligencí aneb jak zadat „prompt“ a jaké výsledky lze v návaznosti na zadaný „prompt“ očekávat
  • Vnitropodniková směrnice a její obsah pro využívání umělé inteligence zaměstnanci firmy s důrazem na finanční a mzdové účetní. Firemní data a jejich poskytnutí umělé inteligenci Využití metadat.
  • Směrnice k umělé inteligenci a její požadavky v roce 2025. Data poskytnutá umělé inteligenci a odpovědnost za jejich neoprávněné užití.
  • Založení vlastního modelu v placené verzi Chat GPT, nahrávání souborů pro vlastní model Chat GPT
  • Jak zacílit vlastní model Chat GPT a nasměřovat jeho soustředění na konkrétní oblast ze mzdového či finančního účetnictví a daní.
  • Sestavení „Data lake“ tj. databáze dat za účelem, aby umělá inteligence poskytovala maximálně věrohodné informace
  • Prompty vyplývající z výkonu práce finanční účetní a výstupy umělé inteligence v praktických ukázkách s důrazem na textovou AI a zpracování dat v souborech
  • Prompty vyplývající z výkonu práce mzdové účetní a výstupy umělé inteligence v praktických ukázkách na vlastním modelu Chat GPT
  • Výkon účetní profese a digitální zpracování vstupů do účetní jednotky
  • Využití komerčních aplikací ke zpracování účetních vstupů vs vytvoření vlastního autonomního systému.
  • Využití umělé inteligence pro zpracování přijatých dokumentů – přijaté faktury, objednávky, smlouvy doprovázející fakturaci a další a nastavení s ekonomickým systémem účetní jednotky
  • Digitální účetní oddělení či digitální daňová a účetní kancelář. Doporučené kroky.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.  
  • Kurzovné nelze převádět.  

Souhrn

Lektor

profil

Ing. Vladimír Zdražil

člen metodické rady SVAZU ÚČETNÍCH

Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
Tribe Loading Animation Image
Umělá inteligence a její aplikace do účetní praxe včetně digitalizace účetních postupů
Přesunout se na začátek