Umělá inteligence a její aplikace do účetní praxe včetně digitalizace účetních postupů
Popis
Cíl webináře: Webinář reaguje na nástup umělé inteligence (AI) do různých oborů podnikání. V tomto případě jde o profesi finančního a mzdového účetnictví. Hlavním posláním webináře je představit klientům z řad finančních a mzdových účetních možnosti, které v roce 2025 nabízí umělá inteligence jako pomocník při výkonu jejich profese včetně praktických ukázek v Chat GPT a dále možnosti jak digitalizovat účetní postupy při využití umělé inteligence s důrazem na optimální datové vstupy.
Předpokládané znalosti účastníků: Webinář je vhodný pro ty, kdo s využitím umělé inteligence v účetní profesi začínají i pro ty, kteří mají v úmyslu vytvořit vlastní model GPT pro finanční či mzdové účetnictví či jej již vytvořili a chtějí jej optimalizovat. Zároveň je určen také pro ty, kteří již využívají autonomní či chtějí digitalizovat účetní postupy v účetní jednotce a využít k tomu umělou inteligenci.
Pro koho je webinář určen: Finanční a mzdové účetní
Obsah
- Umělá inteligence a představení jejího fungování, jak pracuje a jakým způsobem, ukázka přínosů umělé inteligence do výkonu účetní profese
- Představení rozdílu mezi vyhledáváním na internetu a komunikací s umělou inteligencí
- Chat GPT, MS Copilot, Google Gemini a jejich srovnání
- Forma komunikace s umělou inteligencí aneb jak zadat „prompt“ a jaké výsledky lze v návaznosti na zadaný „prompt“ očekávat
- Vnitropodniková směrnice a její obsah pro využívání umělé inteligence zaměstnanci firmy s důrazem na finanční a mzdové účetní. Firemní data a jejich poskytnutí umělé inteligenci Využití metadat.
- Směrnice k umělé inteligenci a její požadavky v roce 2025. Data poskytnutá umělé inteligenci a odpovědnost za jejich neoprávněné užití.
- Založení vlastního modelu v placené verzi Chat GPT, nahrávání souborů pro vlastní model Chat GPT
- Jak zacílit vlastní model Chat GPT a nasměřovat jeho soustředění na konkrétní oblast ze mzdového či finančního účetnictví a daní.
- Sestavení „Data lake“ tj. databáze dat za účelem, aby umělá inteligence poskytovala maximálně věrohodné informace
- Prompty vyplývající z výkonu práce finanční účetní a výstupy umělé inteligence v praktických ukázkách s důrazem na textovou AI a zpracování dat v souborech
- Prompty vyplývající z výkonu práce mzdové účetní a výstupy umělé inteligence v praktických ukázkách na vlastním modelu Chat GPT
- Výkon účetní profese a digitální zpracování vstupů do účetní jednotky
- Využití komerčních aplikací ke zpracování účetních vstupů vs vytvoření vlastního autonomního systému.
- Využití umělé inteligence pro zpracování přijatých dokumentů – přijaté faktury, objednávky, smlouvy doprovázející fakturaci a další a nastavení s ekonomickým systémem účetní jednotky
- Digitální účetní oddělení či digitální daňová a účetní kancelář. Doporučené kroky.
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
- Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
- Kurzovné nelze převádět.
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 1500 Kč/účastník
- Ostatní: 3000 Kč/účastník
-
Online
Online, - 27. 5. 9:00-12:00
Lektor

Ing. Vladimír Zdražil
člen metodické rady SVAZU ÚČETNÍCH
Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.
Registrace
