Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol

místo konání semináře APUA  Olomouc
datum a čas konání semináře APUA  8. 10. 10:00 - 9. 10. 13:00
lektor semináře APUA  Kolektiv lektorů

Popis

Pravidelné Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol. 

První den bude zaměřen na Zákon o finanční kontrole, ale i udržitelnost majetku. Budete mít také možnost zaslat dopředu dotaz pro lektorku a dozvědět se vše co Vás zajímá z oblastí: vnitřní kontrolní systém, finanční kontrola, zařazování a odepisování hmotného a nehmotného majetku do evidence VŠ, technické zhodnocení, opravy, dotace, investice/neivestice, pokladna.

Druhý den se podíváme na Uzávěrkové operace a nejčastější chyby s nimi spojené v příkladech.

Prosíme o včasnou registraci na našich stránkách. Hotel požaduje brzké finální potvrzení akce. Samozřejmě budete mít možnost se  odhlásit dle platných storno podmínek

Program

Program 08.10.2025

09:30–10:00   Registrace účastníků

10:00             Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:30    Zákon o finanční kontrole (Ing. Hana Juráňová)

12:3013:30    Oběd

13:30–15:30    Udržitelnost majetku (Ing. Hana Juráňová)

                     Prostor pro odpovědi na předem zaslané dotazy na paní Juráňovou (vnitřní kontrolní systém, finanční kontrola, zařazování a odepisování hmotného a nehmotného majetku do evidence VŠ, technické zhodnocení, opravy, dotace, investice/neivestice, pokladna)

15:30–18:30    Ubytování, komentovaná prohlídka Olomouce

18:30–22:00   Večeře a večerní posezení

Program 09.10.2025
09:00–13:00 Uzávěrkové operace a nejčastější chyby s nimi spojené v příkladech (Ing. Oldřich Bartušek)

                • Opravné položky k pohledávkám, závazky po lhůtě splatnosti
                • Kurzové rozdíly
                • Odpisy dlouhodobého majetku
                • Časové rozlišení a zásoby vlastní výroby
                • Výpočet daně z příjmů
                • Obsah účetní závěrky

13:00–13:45     Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena. 

Tipy na ubytování

Hotel Flora Olomouc, Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc

Ubytování si každý účastník zařizuje sám po potvrzení konání setkání ze strany pořadatele!

Máme předběžně rezervované pokoje za zvýhodněné ceny: jednolůžkový pokoj    2100 CZK
dvoulůžkový pokoj     2500 CZK
poplatek z pobytu       50 CZK/osoba/noc
Cena za pokoj a noc zahrnuje bufetovou snídani a DPH.

Parkování: na hotelovém parkovišti za elektronickou závorou –        100 Kč/auto/noc.

Stravné

Stravné po celou dobu setkání (včetně večerního posezení) je zahrnuto v ceně účastnického poplatku.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.  
  • Kurzovné nelze převádět.      

Souhrn

Lektor

profil

Ing. Hana Juráňová, Ing. Oldřich Bartušek

Ing. Hana Juráňová působí již 20 let jako daňová poradkyně a auditorka. Provádí kontrolní činnost, podílí se na přezkumech hospodaření a auditech účetních závěrek, poskytuje konzultační služby. Od roku 2005 se věnuje i přednáškové činnosti.

Ing. Oldřich Bartušek je partnerem společnosti od roku 2012. V roce 1994 se stal zaměstnancem ve firmě CAAC s.r.o., která se následně do BDO CA s.r.o. transformovala. Je registrovaným členem Komory auditorů České republiky a Komory daňových poradců České republiky.

Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře, můžete jej poslat kontaktní osobě.

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Michaela Šindelářová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol
Přesunout se na začátek