Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol

místo konání semináře APUA  Olomouc
datum a čas konání semináře APUA  8. 10. 10:00 - 9. 10. 13:00
lektor semináře APUA  Kolektiv lektorů

Setkání je v tuto chvíli obsazeno. Pokud máte zájem, můžete se přihlásit jako náhradník. V tomto případě napište na balabanova@apua.cz.

Popis

Pravidelné Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol. 

První den bude zaměřen na Zákon o finanční kontrole, ale i udržitelnost majetku. Budete mít také možnost zaslat dopředu dotaz pro lektorku a dozvědět se vše co Vás zajímá z oblastí: vnitřní kontrolní systém, finanční kontrola, zařazování a odepisování hmotného a nehmotného majetku do evidence VŠ, technické zhodnocení, opravy, dotace, investice/neivestice, pokladna.

Druhý den se podíváme na Uzávěrkové operace a nejčastější chyby s nimi spojené v příkladech.

Prosíme o včasnou registraci na našich stránkách. Hotel požaduje brzké finální potvrzení akce. Samozřejmě budete mít možnost se  odhlásit dle platných storno podmínek

Program

Program 08.10.2025

09:30–10:00   Registrace účastníků

10:00             Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:30    Zákon o finanční kontrole (Ing. Hana Juráňová)

12:3013:30    Oběd

13:30–15:30    Udržitelnost majetku (Ing. Hana Juráňová)

                     Prostor pro odpovědi na předem zaslané dotazy na paní Juráňovou (vnitřní kontrolní systém, finanční kontrola, zařazování a odepisování hmotného a nehmotného majetku do evidence VŠ, technické zhodnocení, opravy, dotace, investice/neivestice, pokladna)

15:30–18:30    Ubytování, komentovaná prohlídka Olomouce

18:30–22:00   Večeře a večerní posezení

Program 09.10.2025
09:00–13:00 Uzávěrkové operace a nejčastější chyby s nimi spojené v příkladech (Ing. Oldřich Bartušek)

                • Opravné položky k pohledávkám, závazky po lhůtě splatnosti
                • Kurzové rozdíly
                • Odpisy dlouhodobého majetku
                • Časové rozlišení a zásoby vlastní výroby
                • Výpočet daně z příjmů
                • Obsah účetní závěrky

13:00–13:45     Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena. 

Tipy na ubytování

Hotel Flora Olomouc, Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc

Ubytování si každý účastník zařizuje a hradí sám po potvrzení konání setkání ze strany pořadatele.

Máme předběžně rezervované pokoje za zvýhodněné ceny: jednolůžkový pokoj    2100 CZK
dvoulůžkový pokoj     2500 CZK
poplatek z pobytu       50 CZK/osoba/noc
Cena za pokoj a noc zahrnuje bufetovou snídani a DPH.

Parkování: na hotelovém parkovišti za elektronickou závorou –        100 Kč/auto/noc.

Stravné

Stravné po celou dobu setkání (včetně večerního posezení) je zahrnuto v ceně účastnického poplatku.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.  
  • Kurzovné nelze převádět.      

Souhrn

Lektor

profil

Ing. Hana Juráňová, Ing. Oldřich Bartušek

Ing. Hana Juráňová působí již 20 let jako daňová poradkyně a auditorka. Provádí kontrolní činnost, podílí se na přezkumech hospodaření a auditech účetních závěrek, poskytuje konzultační služby. Od roku 2005 se věnuje i přednáškové činnosti.

Ing. Oldřich Bartušek je partnerem společnosti od roku 2012. V roce 1994 se stal zaměstnancem ve firmě CAAC s.r.o., která se následně do BDO CA s.r.o. transformovala. Je registrovaným členem Komory auditorů České republiky a Komory daňových poradců České republiky.

Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře, můžete jej poslat kontaktní osobě.

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Michaela Šindelářová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace byla ukončena z důvodu naplnění kapacity

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol
Přesunout se na začátek