Setkání Office manažerů vysokých škol
Popis
Třetí dvoudenní setkání profesní skupiny Office manažerů vysokých škol pořádané za účelem vzdělávání, sdílení zkušeností a navazování nových kontaktů.
První den bude zaměřen na informativní vstupy a řešení problémových komunikačních situací v prostředí vysokých škol, a to prostřednictvím moderované diskuze. Pokud řešíte konkrétní situace, se kterými si nevíte rady, posílejte náměty na kancelář asociace, lektorka dle dotazů uzpůsobí program setkání.
Druhý den se podíváme na možnosti využití umělé inteligence v administrativě a manažerské práci na vysokých školách. Vše si prakticky vyzkoušíte na vlastním notebooku.
V rámci doprovodného programu se projdeme Olomoucí, druhou největší památkovou rezervací v zemi, která nabízí fascinující historii plnou krásných staveb.
Obsah
Program 06.05.2025
09:30–10:00 – Registrace
10:00–12:00 – Komunikace Office manažerů VŠ (PhDr. Zdeňka Brázdová)
- Základní komunikační řetězec, komunikační dovednosti, techniky – asertivita jako účinná komunikační strategie
- Přenos informací a zpětná vazba jeho efektivity
- Komunikace problémů v systému
12:00–13:00 – Oběd
13:00–16:00 – Komunikace Office manažerů VŠ (PhDr. Zdeňka Brázdová)
- Komunikace na podporu vztahů, řešení a řízení řešení konfliktů na pracovišti
- Sdílení best practicies
16:00–16:30 – Ubytování
16:30–18:00 – Doprovodný program – komentovaná prohlídka Olomouce
18:30–22:00 – Večeře a večerní posezení
09:00–12:00 – Využití AI v administrativě a manažerské práci na VŠ (Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.)
Proč se zabývat AI v administrativě?
Rychlé změny v technologiích a jejich dopad na kancelářskou práci.
Jak AI pomáhá snižovat administrativní zátěž a zefektivňovat procesy.
Příklady využití AI v administrativě a jak to může fungovat na univerzitách.Co umí ChatGPT v kancelářské praxi?
Zpracování textů (psaní e-mailů, shrnutí dokumentů, generování zápisů ze schůzek).
Zjednodušení administrativní agendy (tvorba formulářů, žádostí, pokynů, procesních manuálů).
Podpora organizace (plánování schůzek, vytváření harmonogramů, správa úkolů).
Analýza dat a trendů (vyhodnocení zpětné vazby od studentů/zaměstnanců, reporting).
Jazyková asistence (překlady, korektury, zjednodušení složitých textů).Praktické ukázky – Jak si ulehčit práci s AI?
Automatizace e-mailů a dokumentů
Rychlé zápisy a sumarizace
Tvorba tabulek, checklistů a reportůAI v akademické administrativě – konkrétní scénáře
Příprava podkladů pro vedení (shrnutí agendy, návrhy rozhodnutí).
Komunikace se studenty a zaměstnanci
Efektivnější práce v týmu (sdílení informací, správa úkolů).
AI v HR na univerzitě (nábor, hodnocení zaměstnanců, onboarding).
Digitální asistent pro akademické pracovníky (podklady pro výuku, grantové žádosti, rešerše).Limity a etické otázky
12:00–13:00 – Oběd, ukončení setkání
Změna programu vyhrazena.
Ubytování
Hotel Flora Olomouc, Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc
Ubytování si každý účastník zařizuje sám po potvrzení konání setkání ze strany pořadatele. Máme předběžně rezervované pokoje pod heslem „APUA“ do 06.04.2025. Rezervace lze provádět písemně na email hotelflora@hotelflora.cz nebo telefonicky 585 422 200. Rezervace nelze provádět přes webové stránky hotelu a jiné rezervační systémy.
jednolůžkový pokoj 2100 CZK
dvoulůžkový pokoj 2500 CZK
poplatek z pobytu 50 CZK/osoba/noc
Cena za pokoj a noc zahrnuje bufetovou snídani a DPH.
Provoz recepce: 6:00-22:00 hod.
V případě, že host dorazí k ubytování na hotel MIMO PROVOZNÍ DOBU RECEPCE, POPROSÍME, ABY KONTAKTOVAL RECEPCI NA ČÍSLE 724 030 428, která sdělí informace, děkujeme.
Parkování: na hotelovém parkovišti za elektronickou závorou – 100 Kč/auto/noc.
Parkování
Hotel Troja nabízí možnost parkování v hotelové garáži do vyčerpání kapacit. Parkovné činí 390,- Kč na noc. Je možnost parkovat v okolních ulicích (od 08:00-20:00 poplatek 20 Kč/, přes noc zdarma).
Stravné
V rámci účastnického poplatku je zahrnuto kompletní stravné, tedy coffee breaky, obědy a večerní občerstvení.
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
- Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
- Kurzovné nelze převádět.
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 3500 Kč/účastník
- Ostatní: 6500 Kč/účastník
-
Olomouc - hotel Flora, Krapkova 439/34
Olomouc, - 6. 5. 10:00 - 7. 5. 13:00
Lektoři

PhDr. Zdeňka Brázdová, Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.
PhDr. Zdeňka Brázdová – certifikovaný lektor a konzultant managementu, dvacetiletá praxe z realizace vzdělávacích konzultačních a rozvojových programů v oblasti managementu a managementu lidských zdrojů.
Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D. – již 20 let působí jako konzultant/lektor/mentor v oblasti LEAN, SIX SIGMA, KAIZEN, procesního a projektového řízení.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
