Umění diplomaticky argumentovat
Popis
Webinář je určen manažerům a zaměstnancům, kteří se chtějí rozvíjet v dovednosti vyjednávat, věcně a diplomaticky argumentovat.
Cílem je uvědomit si zásady efektivní argumentace, vědět, v jakých fázích vyjednávání s argumentací pracujeme a jak tvořit správně argumenty, jak je předkládat protistraně a jako naopak na argumenty druhé strany reagovat.
Obsah
- Argumentace jako součást vyjednávání
- Vyjednávání, v jakých situacích vyjednáváme, možné výsledky vyjednávání, fáze vyjednávání, v jaké fází vyjednávání pracujeme s argumenty
- Věcná x nevěcná argumantace
- Dovednosti nutné pro účinnou argumentaci, jak argumenty formulovat
- Jak argumenty předkládat, komunikovat druhé straně
- Zásady reakce na argumenty protistrany
- Argumentační fauly, manipulace
- Příklady z praxe účastníků
Metody:
Krátké teoretické informativní vstupy s příklady z praxe, moderovaná diskuze, situace z praxe účastníků, návody a inspirace k jejich řešení.
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
- Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
- Kurzovné nelze převádět.
Souhrn
- Členové: 1700 Kč/účastník
- Ostatní: 2400 Kč/účastník
-
Online
Online, - 12. 8. 9:00-13:00
Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová
Certifikovaný lektor a konzultant managementu, dvacetiletá praxe z realizace vzdělávacích konzultačních a rozvojových programů v oblasti managementu a managementu lidských zdrojů
Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
