Základy účetnictví v prostředí VVŠ – 1. část
Popis
Základy účetnictví se zaměřením na specifika veřejných vysokých škol. Webinář je určen pro projektové manažery a další osoby, které přichází do kontaktu s účetnictvím a všechny ty, kteří chtějí dobře rozumět ekonomické stránce svého pracoviště.
Webinář není určen pro účetní a ekonomy.
Obsah
Základy účetnictví
- Účetní legislativa
- Účetní závěrka
- Inventarizace
- Vnitřní kontrolní systém účetní jednotky
- Účtování v cizím měně
Na webinář navazuje 2. část základů účetnictví se zaměřením na aktiva a pasiva a 3. část se zaměřením na náklady a výnosy.
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 800 Kč/účastník
- Ostatní: 1200 Kč/účastník
- online
online, - 13. 4. 9:00-12:00
Lektor

Ing. Oldřich Bartušek
Lektor je registrovaným členem Komory auditorů České republiky a Komory daňových poradců České republiky. Provádí audity a uskutečňuje školení u podniků a veřejných vysokých škol.
Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
There were errors with your submission. Please try again.

Základy účetnictví v prostředí VVŠ – 1. část