Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol

místo konání semináře APUA  Hradec Králové
datum a čas konání semináře APUA  8. 10. 10:00 - 9. 10. 14:00
lektor semináře APUA  Kolektiv lektorů

V současné době byla naplněna maximální kapacita setkání.

Můžete kontaktovat Hanu Balabánovou na balabanova@apua.cz. Bude si Vás evidovat jako náhradníka. V případě, že se uvolní místi, bude Vás obratem informovat.

Popis

Pravidelné Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol. Odborný program prvního dne bude zaměřen na novelu zákona o DPH.

Druhý den se podíváme na novinky v oblasti finančního řízení projektů financovaných z Evropských fondů, především OP VVV a OP JAK. Hlavními tématy budou plánování, cash flow, rizika a vnitřní kontrolní systém.

Dále se budeme věnovat novinkám a rizikovým oblastem v Operačním programu Jan Amos Komenský především s ohledem na zjednodušené metody vykazování, změny v EU a pohled Evropské komise na některá témata.

V neposlední řadě bude téma zaměřeno na praktické příklady a zjištění z projektů Operačního programu výzkum, vývoj a vzdělávání tak, aby se předešlo případným zjištěním ze strany nejen subjektů implementační struktury Evropských fondů (Řídicí orgán, Auditní orgán, Evropský účetní dvůr, Evropské komise, atd.), ale i orgánů státní správy (finanční úřady, Úřad na ochranu hospodářské soutěže, apod.) a realizace byla úspěšná.

Prosíme o včasnou registraci na našich stránkách. Hotel, kde se bude celá akce konat požaduje brzy finální potvrzení akce (do 8. září). Samozřejmě budete mít možnost se i po tomto termínu odhlásit dle platných storno podmínek.

Program

Program 08.10.2024

09:30–10:00   Registrace účastníků

10:00             Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:30    Novela zákona o DPH (Ing. Igor Pantůček) 

12:3013:30    Oběd

13:30–15:30    Novela zákona o DPH (Ing. Igor Pantůček)

15:30–18:30    Ubytování, prohlídka Labské vodní elektrárny Hučák, procházka po městě.

18:30–22:00   Večeře a večerní posezení

Program 09.10.2024
09:00–13:00  Novinky v oblasti finančního řízení projektů financovaných z Evropských fondů, především OP VVV a OP JAK (Ing. Alena Kořínková)

                • Plánování, cash flow, rizika a vnitřní kontrolní systém.
                • Novinky a rizikové oblasti v Operačním programu Jan Amos Komenský především s ohledem na zjednodušené metody vykazování, změny v EU a pohled Evropské komise na některá témata.
                • Praktické příklady a zjištění z projektů Operačního programu výzkum, vývoj a vzdělávání tak, aby se předešlo případným zjištěním ze strany nejen subjektů implementační struktury Evropských fondů (Řídicí orgán, Auditní orgán, Evropský účetní dvůr, Evropské komise, atd.), ale i orgánů státní správy (finanční úřady, Úřad na ochranu hospodářské soutěže, apod.) a realizace byla úspěšná.

13:00–13:45     Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena. 

Tipy na ubytování

EA Hotel Tereziánský dvůr, Jana Koziny 336, 500 00 Hradec Králové, hotelterezianskydvur.com.

Předběžně jsme zajistili 35 pokojů za sníženou cenu, rezervaci provádějte po potvrzení konání se strany APUA pod heslem APUA.
Jednolůžkový pokoj – 1.890 Kč
Dvoulůžkový pokoj – 2.490 Kč 
Rezervace ubytování pouze e-mailem: terezianskydvur@eahotels.cz.

V ceně je zahrnuta snídaně a Wi-Fi připojení.
Místní poplatky nejsou zahrnuty v ceně ubytování a činí 40 Kč za osobu/den.
Parkování v kryté hotelové garáži EA hotelu Tereziánský dvůr 100,- Kč/pobyt.

Ubytování si účastníci hradí sami, není v ceně účastnického poplatku.

PARKOVÁNÍ

Využít můžete parkování v krytém, monitorovaném hotelovém parkovišti. Vjezd je z ulice Plácelova. 

Vezměte si parkovací lístek a předejte lístek recepci k potvrzení a prodloužení platnosti pro výjezd. Místa pro parkování hostů jsou označena HOTEL RESERVÉ (do recepce je průchod z garáží). 

Jestliže máte auto vyšší než 2,2 m, máme pro Vás připravena místa v bezprostřední blízkosti hotel, na cestu Vás navedou na hotelové recepci. Parking stojí 100 Kč za pobyt.

Stravné

Stravné po celou dobu setkání (včetně večerního posezení) je zahrnuto v ceně účastnického poplatku.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

Ing. Igor Pantůček, Ing. Alena Kořínková

Ing. Igor Pantůček působí v daňové oblasti od roku 1992, kdy začal pracovat u Finanční správy. Od roku 1993 působil jako metodik DPH a později jako ředitel odboru DPH na Finančním ředitelství v Brně. Igor je certifikovaný daňový poradce (KDP ČR) od roku 2005 a specializuje se na poskytování daňového poradenství v oblasti DPH a nepřímých daní. 

Ing. Alena Kořínková  pracuje na oddělení Auditu OP R, OP VVV a OP JAK Ministerstva financí České republiky.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Michaela Šindelářová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Setkání vedoucích ekonomů vysokých škol
Přesunout se na začátek