Setkání Office manažerů vysokých škol

místo konání semináře APUA  Olomouc
datum a čas konání semináře APUA  6. 5. 10:00 - 7. 5. 13:00
lektor semináře APUA  kolektiv lektorů

Popis

Druhé dvoudenní setkání profesní skupiny Office manažerů vysokých škol pořádané za účelem vzdělávání, sdílení zkušeností a navazování nových kontaktů. První den bude kompletně zaměřen na informativní vstupy a řešení konkrétních problémových komunikačních situací v prostředí vysokých škol, a to prostřednictvím moderované diskuze. Pokud řešíte konkrétní situace, se kterými si nevíte rady, posílejte náměty na kancelář asociace, lektorka dle dotazů přizpůsobí program setkání.
Druhý den se podíváme na možnosti využití umělé inteligence v administrativě.

V rámci doprovodného programu se projdeme Olomoucí, druhou největší památkovou rezervací v zemi, která nabízí fascinující historii plnou krásných staveb.

Obsah

Program 06.05.2025
09:30–10:00 – Registrace
10:00–12:00 –  Komunikace Office manažerů VŠ (PhDr. Zdeňka Brázdová)

                • Základní komunikační řetězec, komunikační dovednosti, techniky – asertivita jako účinná komunikační strategie
                • Přenos informací a zpětná vazba jeho efektivity
                • Komunikace problémů v systému

12:00–13:00  – Oběd
13:00–16:00 – Komunikace Office manažerů VŠ  (PhDr. Zdeňka Brázdová)

                • Komunikace na podporu vztahů, řešení a řízení řešení konfliktů na pracovišti
                • Sdílení best practicies

16:00–16:30 – Ubytování
16:30–18:00 – Doprovodný program 
18:30–22:00 – Večeře a večerní posezení

Program 07.05.2025

09:00–12:00 – AI v kanceláři  (Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.)

                • program bude doplněn

12:00–13:00 – Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena.

Ubytování

Hotel Flora Olomouc, Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc

Ubytování si každý účastník zařizuje sám po potvrzení konání setkání ze strany pořadatele. Máme předběžně rezervované pokoje pod heslem „APUA“ do 06.04.2025. Rezervace lze provádět písemně na email hotelflora@hotelflora.cz nebo telefonicky 585 422 200. Rezervace nelze provádět přes webové stránky hotelu a jiné rezervační systémy.
jednolůžkový pokoj 2100 CZK
dvoulůžkový pokoj 2500 CZK
poplatek z pobytu 50 CZK/osoba/noc
Cena za pokoj a noc zahrnuje bufetovou snídani a DPH.

Provoz recepce: 6:00-22:00 hod.
V případě, že host dorazí k ubytování na hotel MIMO PROVOZNÍ DOBU RECEPCE, POPROSÍME, ABY KONTAKTOVAL RECEPCI NA ČÍSLE 724 030 428, která sdělí informace, děkujeme.

Parkování: na hotelovém parkovišti za elektronickou závorou – 100 Kč/auto/noc.

Parkování

Hotel Troja nabízí možnost parkování v hotelové garáži do vyčerpání kapacit. Parkovné činí 390,- Kč na noc. Je možnost parkovat v okolních ulicích (od 08:00-20:00 poplatek 20 Kč/, přes noc zdarma).

Stravné

V rámci účastnického poplatku je zahrnuto kompletní stravné, tedy coffee breaky, obědy a večerní občerstvení.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektoři

profil

PhDr. Zdeňka Brázdová, Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

PhDr. Zdeňka Brázdová – certifikovaný lektor a konzultant managementu, dvacetiletá praxe z realizace vzdělávacích konzultačních a rozvojových programů v oblasti managementu a managementu lidských zdrojů.

Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D. – již 20 let působí jako konzultant/lektor/mentor v oblasti LEAN, SIX SIGMA, KAIZEN, procesního a projektového řízení. 

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Setkání Office manažerů vysokých škol
Přesunout se na začátek