Změny v daňové oblasti 2021 a zpětně 2020 (28. 1. 2021)

Termín konání:

28. 1.  2021 09:00-14:00   
Číslo akce:  

 

Místo konání:

Online

Lektor:

Ing. Simona Pacáková - stojí v čele pracovního týmu ADU.CZ. Je auditorem, daňovým poradcem, soudním znalcem v oboru ekonomika a dlouholetým lektorem profesního vzdělávání v oblasti účetnictví a daní.

 

Kontaktní osoba: Mgr. Hana Balabánová
Tel: + 420 737 168 246
E-mail: balabanova@apua.cz
Živý stream:

Jedná se o plnohodnotnou variantu semináře, kdy Vás lektor provází živě po celou dobu výuky, je k dispozici pro dotazy a diskuzi.
Probírané učivo vidíte přes screen lektorovy obrazovky.

 

Online variantu kurzu můžete absolvovat odkudkoliv se standardním připojením k Internetu. V dostatečném předstihu Vám bude zaslán postup, jak se připojit.
 

Webinář proběhne v prostředí MS Teams.

Program: 08:50-09:00 nalogování do webináře
09:00-10:30  přednáška
10:30-10:45   přestávka 
10:45-12:15    přednáška
12:15-12:45    přestávka na oběd
12:45-14:00   přednáška

Obsah:

  • změny ve zdanění fyzických osob
    • změny ve slevách na dani
    • zrušení superhrubé mzdy
    • zrušení solidární daně
    • změna sazby daně
    • změny v osvobozených příjmech
    • paušální daň
  • nové benefity pro zaměstnance
    • stravenkový paušál
    • spoření na stáří
  • rozšíření příjmů, které nejsou předmětem daně z příjmu právnických osob
  • mimořádné odpisy hmotného majetku
  • zvýšení limitu pro hmotný majetek a jeho technické zhodnocení
  • nehmotný majetek
    • zrušení této kategorie v dani z příjmů
    • dopady tohoto zrušení do daně z přidané hodnoty
  • zpětné uplatnění daňové ztráty
Účastnický poplatek:  
900,- Kč  Kolektivní členové asociace
900,-Kč Individuální členové asociace
2.000,-Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné a materiály v elektronické podobě, 
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby:   Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou zasláním informací ze strany asociace,
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.   
  • Kurzovné nelze převádět.       
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci:
  • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
  • Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uváděte je v registraci,
  • Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci,
  • Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

 


Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena