Elektronické podepisování
Popis
Elektronické podepisování
Obsah
Funkce podpisu a jeho formy
- Vlastnoruční podpis
- Elektronický podpis
- Úředně ověřený podpis
Možnosti elektronického podpisu
- prostý elektronický podpis
- zaručený elektronický podpis
- uznávaný elektronický podpis
- kvalifikovaný elektronický podpis
Praktické použití, vytváření a ověřování elektronických podpisů
- Nástroje pro vytváření elektronických podpisů
- Proč přidávat časová razítka
- Rozdíl mezi podpisem a pečetí
- Postupy ověřování elektronických podpisů
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
- Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
- Kurzovné nelze převádět.
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 1100 Kč/účastník
- Ostatní: 2200 Kč/účastník
-
Online
Online, - 23. 10. 9:00-12:00
Lektor

Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.
Vysoká škola ekonomická v Praze, Národohospodářská fakulta – zabývá se implementací spisových služeb již více než 20 let, je autorem mnoha odborných statí na toto téma a spoluautorem knihy Spisová služba.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
There were errors with your submission. Please try again.

Mohlo by Vás zajímat
Elektronické podepisování