Praktické zkušenosti z implementace Open Science na univerzitě
Popis
Webinář je určen především pro tajemníky vysokých škol, manažery vědy na VŠ, IT pracovníky, ale i další zájemce.
Webinář proběhne v MS TEAMS. Na přání lektorů bude mimořádně nabídnut záznam. Slajdy spolu se záznamem budou po přednášce zpřístupněny účastníkům.
Webinář bude přehledový a praktický vzhledem k cílové skupině.
Obsah
- O naší univerzitě.
- Ukázka charakteru a velikosti organizace pro kontext implementace OS u nás.
- Strategie Open Science MU, datová strategie, akční plány implementace.
- Zkušenosti s odstupem.
- Open Science tým.
- Core tým.
- Síť metodiků.
- Historický vývoj budování z předchozích aktivit a spoluprací.
- Zkušenosti z konzultací projektů, DMP, technickými řešeními pro ukládání dat, …
- Konzultace k predátorům, správa APC tokenů.
- Komunikace s vedením univerzity, návrh směrnice, konzultace…
- Počáteční podpora Citizen Science.
- Národní a mezinárodní přesahy.
- Komunita Open Science týmů, komunita Data Stewardů, …
- AKVŠ, CZARMA, národní strategie, EDUC Aliance, OpenAIRE, …
- Projekty EOSC, otevřené pracovní skupiny, návaznosti a význam pro univerzitu.
- PID národní konsorcium.
- Implementace ORCID v rámci organizace.
- Implementace DOI pro data.
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 1000 Kč/účastník
- Ostatní: 2200 Kč/účastník
-
online
online, - 23. 1. 9:00-11:00
Lektor
Miroslav Bartošek, Jiří Marek, Marika Hrubá, Michal Růžička
Masarykova univerzita
Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.