Jak zůstat produktivní a nenechat se převálcovat pracovním tempem
Popis
JAK ZŮSTAT PRODUKTIVNÍ A NENECHAT SE PŘEVÁLCOVAT PRACOVNÍM TEMPEM, TECHNIKY NA ZVLÁDÁNÍ STRESOVÝCH SITUACÍ, RADY PRO MANAŽERY, KOORDINÁTORY
Webinář je určen manažerům, koordinátorům a všem, kteří se chtějí rozvíjet v dovednostech identifikovat správně vlastní stresové situace a naučit se základním technikám, jak stresové situace zvládat, eliminovat možné následky stresu a vyvarovat se vyhoření.
Cíle webináře:
- zanalyzovat svůj individuální aktuální přístup k plnění pracovních povinností a určit své silné a slabé stránky ve vlastní organizaci práce
- identifikovat vlastní individuální stresory na pracovišti i v soukromém životě
- seznámit se s technikami, které napomohou lépe plánovat a organizovat čas, zvládat stresové situace, eliminovat možné negativní následky stresu pro organismus a zabránit vyhoření
Obsah
- Jak aktuálně řídím a organizuji svůj čas /nejen pracovní/ – silné a slabé stránky
- Negativní stres/DISTRES/, pozitivní stres /EUSTRES/ – identifikace vlastních stresorů na pracovišti,
- v soukromém životě…
- Pracovní vytížení, pracovní tempo, nedostatek času jako jeden z významných pracovních stresorů
- Individuální frustrační tolerance, určení vlastní aktuální dispozice ke stresu
- Fáze působení stresu, jak u sebe rozpoznat, příznaky „poplachových“ signálů těla
- Jak lépe plánovat a organizovat čas, eliminovat „zloděje času“, případně změnit své pracovní návyky
- Eliminace negativního působení stresu, jednoduché techniky pro zvládání aktuálního i dlouhodobého stresu
- Stres a syndrom vyhoření – jak rozpoznat, že jsme syndromem vyhoření ohroženi, co udělat jako prevenci jeho nástupu
Metody:
Krátké teoretické informativní vstupy s příklady z praxe, diskuze, ukázky a nácvik jednoduchých technik pro zvládnutí akutního, dlouhodobého stresu
Podpora transferu do praxe: ppt prezentace
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
- Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
- Kurzovné nelze převádět.
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 1700 Kč/účastník
- Ostatní: 3400 Kč/účastník
-
Online
Online, - 26. 2. 9:00-13:00
Lektor

PhDr. Zdeňka Brázdová
Certifikovaný lektor a konzultant managementu, dvacetiletá praxe z realizace vzdělávacích konzultačních a rozvojových programů v oblasti managementu a managementu lidských zdrojů.
Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.



