Krizová komunikace
Popis
Webinář je určen posluchačům, kteří se ve svých organizacích mohou podílet na řešení krizových situací, ve kterých uplatnění zásad krizové komunikace může rozhodnout o jejich úspěšném zvládnutí.
Posluchači si v průběhu webináře osvojí základní znalosti v oblasti krizové komunikace uvnitř organizace, s jednotlivci a médii.
Zahrnuje přednášky, praktické příklady a řešení modelových situací, které posluchačům umožní převést teoretické znalosti do praktických návyků.
Webinář bude sledovat především následující dílčí cíle:
- zlepšit teoretické znalosti posluchačů v oblasti řízení krizových situací v organizacích
- seznámit posluchače se zásadami komunikace v krizových situacích
- zvýšit kompetence posluchačů při komunikaci s médii.
TOTO TÉMA ZAZNÍ I NA SETKÁNÍ TAJEMNÍKŮ VYSOKÝCH ŠKOL VE DNECH 17.-18.03.2026.
Obsah
- krizová situace a komunikace v krizi
- krizový komunikační tým zásady komunikace s médii
- komunikace zaměřená na změnu chování
- bezpečnostní incidenty, kyber útok, únik dat
- smrt nebo úraz člena akademické obce
- nefunkční infrastruktura, hromadná nespokojenost
- mediální kauza, politický tlak, citlivé téma
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
- Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.
- Kurzovné nelze převádět.
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 2500 Kč/účastník
- Ostatní: 4900 Kč/účastník
-
Online
Online, - 9. 12. 9:00-14:00
Lektor

PhDr. Miroslav Vymyslický
Při své lektorské činnosti se věnuje tématům spojeným s komunikací a vyjednáváním ve všech podobách. Především obchodnímu vyjednávání, komunikaci s médii a interpersonální komunikaci.
V Policii ČR pracoval 30 let, z toho více než 20 let jako vedoucí oddělení vyjednávání Útvaru rychlého nasazení Policie ČR a zároveň řídil a koordinoval krizové vyjednávání v Policii ČR. Do jeho pracovní kompetence patřilo řešení situací se zadržováním rukojmí, únosy osob a vydírání v České republice i zahraničí. Lektorsky vedl a metodicky řídil vyjednavače v Policii ČR a koordinoval krizové vyjednávání v rámci IZS.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
