Krizová komunikace

místo konání semináře APUA  Online
datum a čas konání semináře APUA  9. 12. 9:00-14:00
lektor semináře APUA  PhDr. Miroslav Vymyslický

Popis

Webinář je určen posluchačům, kteří se ve svých organizacích mohou podílet na řešení krizových situací, ve kterých uplatnění zásad krizové komunikace může rozhodnout o jejich úspěšném zvládnutí.
Posluchači si v průběhu webináře osvojí základní znalosti v oblasti krizové komunikace uvnitř organizace, s jednotlivci a médii.

Zahrnuje přednášky, praktické příklady a řešení modelových situací, které posluchačům umožní převést teoretické znalosti do praktických návyků.

Webinář bude sledovat především následující dílčí cíle:

  • zlepšit teoretické znalosti posluchačů v oblasti řízení krizových situací v organizacích
  • seznámit posluchače se zásadami komunikace v krizových situacích
  • zvýšit kompetence posluchačů při komunikaci s médii.

TOTO TÉMA ZAZNÍ I NA SETKÁNÍ TAJEMNÍKŮ VYSOKÝCH ŠKOL VE DNECH 17.-18.03.2026.

Obsah

  • krizová situace a komunikace v krizi
  • krizový komunikační tým zásady komunikace s médii
  • komunikace zaměřená na změnu chování
  • bezpečnostní incidenty, kyber útok, únik dat
  • smrt nebo úraz člena akademické obce
  • nefunkční infrastruktura, hromadná nespokojenost
  • mediální kauza, politický tlak, citlivé téma

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.  
  • Kurzovné nelze převádět.      

Souhrn

Lektor

profil

PhDr. Miroslav Vymyslický

Při své lektorské činnosti v komerčním sektoru se věnuje tématům spojeným s komunikací a vyjednáváním ve všech podobách. Především obchodnímu vyjednávání, komunikaci s médii a interpersonální komunikaci.

V Policii ČR pracoval 30 let, z toho více než 20 let jako vedoucí oddělení vyjednávání Útvaru rychlého nasazení
Policie České republiky a zároveň řídil a koordinoval krizové vyjednávání v Policii České republiky.
Do jeho pracovní kompetence patřilo řešení situací se zadržováním rukojmí, únosy osob a vydírání v České
republice i zahraničí. Lektorsky vedl a metodicky řídil vyjednavače v Policii ČR a koordinoval krizové
vyjednávání v rámci Integrovaného záchranného systému.

Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky nebo chcete vystavit hromadnou fakturu pro více účastníků, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Krizová komunikace
Přesunout se na začátek