Setkání oddělení veřejných zakázek vysokých škol

místo konání semináře APUA  Plzeň
datum a čas konání semináře APUA  23. 4. 10:00 - 24. 4. 13:00
lektor semináře APUA  Kolektiv lektorů

Obsah

Dvoudenní setkání oddělení veřejných zakázek vysokých škol. Odborným programem Vás opět provede Martin Vyklický.  Samozřejmě bude ponechán dostatek času pro Vaši vzájemnou diskuzi. Budeme rádi za všechny Vaše dotazy i diskuzní příspěvky. Můžete je zasílat na moji adresu cervinkova@apua.cz nebo přímo do registračního formuláře. Program bude navazovat na aktuální problematiku a témata z minulého setkání a také bude přizpůsoben dle Vašich zaslaných námětů.

Program 23.04.2025

09:30–10:00 Příjezd, registrace účastníků  
10:00           Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:00  Moderovaná diskuse                                               
12:00–13:00  Oběd                                                                     
1
3:00–16:00  Moderovaná diskuse                                               
16:00–17:00  Ubytování
17:00-18:30   Individuální program
19:00-22:00  Večeře a následné posezení v hotelu       

Program 24.04.2025

09:00–13:00  Diskusní témata                                                     
13:00            Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena.

Doprava na místo konání

Jak se tam dopravíme …

Tipy na ubytování

Parkhotel Plzeň

Máme zde rezervované pokoje. Ubytování si každý zařizuje sám.

Učiňte tak prosím až po potvrzovacím emailu z naší strany, že setkání proběhne! HESLO na ubytování: bude zasláno v potvrzovacím e-mailu.

 

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.  
  • Kurzovné nelze převádět.      

Souhrn

Moderátor

profil

Ing. Martin Vyklický  vedoucí odboru veřejných zakázek – Vysoké učení technické v Brně

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Setkání oddělení veřejných zakázek vysokých škol
Přesunout se na začátek