Setkání investičních a provozních oddělení veřejných vysokých škol
Registrace ukončena z důvodu naplnění kapacity. V případě zájmu o setkání nás kontaktujte na vajglova@apua.cz.
První setkání profesní skupiny pracovníků investičních a provozních oddělení veřejných vysokých škol.
Odborným programem Vás provede Ing. Petr Marvan. Pokud chcete na setkání vystoupit s vlastním příspěvkem, návrh témat a odhadovanou časovou dotaci můžete uvádět do poznámky při online registraci nebo poslat na e-mail kontaktní osoby.
Obsah
Program 28.03.2023
09:30 – 10:00 Registrace účastníků
10:00 Zdravice rektora Vysokého učení technického v Brně
10:15 – 12:00 Implementace CAFM do procesů univerzity
Ing. Michal Faltejsek, Ph.D. (VŠB TUO)
CAFM a požární ochrana
Mgr. David Mikstein (MU)
Metoda Best Value Approach ve veřejných zakázkách
Ing. Martin Vyklický (VUT)
12:00 – 13:00 Oběd – Hotel Continental Brno
13:00 – 15:00 Komunikace účastníků stavebních projektů prostřednictvím CDE
Ing. Eva Wernerová, Ph.D. (VŠB TUO)
Kvalita BIM modelů jako klíč k digitalizaci
Ing. arch. Zdeněk Rudovský, Ph.D. (ČVUT)
BIM v kontextu přípravy a realizace staveb
Ing. Josef Remeš, Ph.D. (VUT)
Výuka FM na VVŠ
doc. Ing. Alena Tichá, Ph.D. (VUT)
15:30 – 16:00 Ubytování Hotel Continental Brno
16:30 – 17:30 Prohlídka krytu 10-Z Bunker
– doporučujeme vhodnou obuv a oblečení
18:00 – 22:00 Večeře a večerní posezení – pivovarský dům Poupě
Program 29.03.2023
09:00 – 12:00 Porovnání CAFM systémů – NajdiCAFM.cz
Ing. arch. Zdeněk Rudovský, Ph.D. (ČVUT)
BMS a jeho propojení do CAFM
Ing. Jan Smejkal (VUT)
Využití pokročilých nástrojů ve výstavbovém projektu
Ing. Petr Marvan (VUT)
Klasifikace a metrika vystavěných prostor
Ing. arch. Zdeněk Rudovský, Ph.D. (ČVUT)
12:00 – 13:00 Oběd – Hotel Continental Brno
Časový harmonogram odborného programu se může měnit v závislosti na diskuzních příspěvcích účastníků setkání.
Doprava na místo konání
MHD z Hlavního nádraží
• Tramvaj č.1 směr „Řečkovice“, zastávka Antonínská (6 minut, 20 Kč), poté 4 minuty chůze
Parkování:
• Pro ubytované v Hotelu Continental – 350 Kč/ vůz/ 24 hod./
• V místě konání setkání: parkování v modré zóně, cena 30 Kč/hodinu, platba prostřednictvím parkovacích automatů (přijímají mince a platební karty, mapa s rozmístěním.
Tipy na ubytování
Ubytování si každý zařizuje sám po potvrzení konání akce. Předběžně rezervované ubytování:
Hotel Continental Brno, Kounicova 6, 602 00 Brno – cca 2 minuty chůze od místa konání
https://www.continentalbrno.cz/cz
– předběžně rezervováno 30 pokojů 1 noc (28.-29.03.2023), zajištěna hromadná sleva pro účastníky, při rezervaci uvádějte heslo APUA. Pokoje rezervovány do 20.03.2023.
– rezervace provádějte na těchto kontaktech: viktorova@continentalbrno.cz, info@continentalbrno.cz, 541 519 516 nebo 541 519 609
Ubytování si účastníci hradí sami.
Stravné
Stravné po celou dobu setkání (včetně večerního posezení) je zahrnuto v ceně účastnického poplatku.
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 2900 Kč/účastník
- Ostatní: 5800 Kč/účastník
- Antonínská 548/1
Brno, 601 90 - 28. 3. 10:00 - 29. 3. 13:00
Lektor

Ing. Petr Marvan
Ing. Petr Marvan – vedoucí investičního odboru Vysokého učení technického v Brně
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.