Google Analytics 4 a Výkonnostní marketing

místo konání semináře APUA  online
datum a čas konání semináře APUA  17. 4. 9:30-15:00
lektor semináře APUA  Ing. Zbyněk Hyrák, MBA

Popis

Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky Google Analytics 4, čísel, dat i grafů?

Chtěli byste se blíže seznámit s možnostmi výkonnostního marketingu? Možná už jste o něm také slyšeli. Je to marketing zaměřený na výkon a jeho ideálním cílem jsou konverze (tj. odeslané objednávky či poptávky). Na rozdíl od marketingu zaměřeného na značku (brand marketingu) se dá lépe měřit.

Na tomto webináři se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics 4. Ukážu vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát.

Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat?

Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.
Přihlaste se na webinář a poznejte webovou analytiku zblízka!

Cílem webináře je pomoci vám zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit a webových stránek. Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí, je třeba začít využívat Google Analytics 4 naplno! Webinář je určen začínajícím marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.

Obsah

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics 4
  • Na co byste neměli zapomenout při nasazení nových Google Analytics 4
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
  • Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
  • Jak poznat nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní
  • Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat
  • Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik

Poznámka pro účastníky

  • Pro praktickou práci na tomto webináři si prosím připravte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics 4, Google Ads a Skliku.
  • V ceně webináře jsou podkladové materiály pouze v elektronické formě (PDF prezentace), nebude k dispozici žádný záznam.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

Ing. Zbyněk Hyrák, MBA

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics 4, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.
Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik) a díky velmi detailním auditům PPC kampaní odhaluje nejčastější levárny a triky reklamních agentur i freelancerů při správě PPC kampaní. Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých přednáškách a konferencích.
Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

 

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
Tribe Loading Animation Image

Mohlo by Vás zajímat

Google Analytics 4 a Výkonnostní marketing
Přesunout se na začátek