Doručování písemností pro studijní oddělení
Popis
Tématem tohoto webináře bude doručování písemností studentům vysokých škol a uchazečům o studium.
Obsah
- Doručování písemností uchazečům o studium
- Doručování písemností studentům
- Způsoby doručování
- Fikce doručení
- Počítání lhůt
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 900 Kč/účastník
- Ostatní: 2000 Kč/účastník
- online
online, - 12. 5. 9:00-12:00
Lektor

Mgr. et Mgr. Hana Odstrčilová
Vedoucí odboru studijních záležitostí Vysokého učení technického v Brně
Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.
Registrace
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
There were errors with your submission. Please try again.

Doručování písemností pro studijní oddělení