Setkání oddělení veřejných zakázek vysokých škol

místo konání semináře APUA  České Budějovice
datum a čas konání semináře APUA  1. 11. 10:00 - 2. 11. 13:30
lektor semináře APUA  kolektiv lektorů

Popis

Podzimní setkání profesní skupiny bude zaměřeno na aktuální témata, se kterými se nejčastěji setkáváte 

Do 10.10.2022 máme rezervovanou maximální ubytovací kapacitu hotelu Budweis.  Doporučujeme tedy provést včasnou registraci na toto setkání.

Obsah

Program 1. 11. 2022
09:30–10:00 Příjezd, registrace účastníků
10:00           Zahájení, přivítání účastníků setkání
10:00–12:00 Panelová diskuse

        • Strategické zadávání
          Hodnocení na kvalitu (kvalitativní HK, aktuální zkušenosti s BVA apod.) aneb jak se posouvá
        • Odpovědné zadávání  
          (zajímavé příklady SOVZ zakázek, příprava „akčního“ plánu OVZ)
        • Projektové financování (zejména NPO a OP JAK)
          Pravidla se zaměřením na problematiku Red Flags
        • Aktuální situace v oblasti zejména protiruských sankcí
          Novela ZZVZ od 1.9.2022

12:30–13:30  Oběd

13:30–15:00  Panelová diskuse

        • Nákup potravin a jiného spotřebního zboží optikou chystané novely ZZVZ
          Potenciální účinnost od 1.1.2023 (možnosti, způsoby, zavedené postupy – DNS, e-katalogy, RD apod.)
        • Vyhrazené změny závazků ve smlouvě
          Dobrý sluha či zlý pán (podrobnost formulace, spouštění mechanismus změny – objektivní/subjektivní apod.)
        • Stav projednání „technické“ novely ZZVZ 
        • Dohled nad řádným plněním veřejné zakázky
          Contract management – budoucnost či utopie?

16:1518:00   Doprovodný program ve spolupráci s Jihočeskou univerzitou (program bude upřesněn).

18:00-22:00   Večeře a večerní posezení 

 Program 2. 11. 2022

09:00–12:30  Panelová diskuse

        • Zásadní aktuální rozhodnutí ÚOHS či judikatura, která posunuje výklad ZZVZ
        • Nákup energií po zavedení cenového stropu stanoveného Vládou ČR
        • Archivace dokumentace o VZ v elektronické podobě
        • Moderovaná diskuse k aktuálním tématům, která nás všechny zajímají a chtěli bychom je hlouběji prodiskutovat

12:30             Oběd, ukončení setkání

Změna programu vyhrazena.

Doprava na místo konání

Doprava autobusem:
– pro vyhledání spojení můžete použít IDOS
– z nádraží k hotelu – bus č. 1, trolejbus č. 3 – 8 min. (Nádraží-U zelené ratolesti).

Doprava vlakem:
– pro vyhledání spojení můžete použít IDOS
– z nádraží k hotelu – bus č. 1, trolejbus č. 3 – 8 min. (Nádraží-U zelené ratolesti).

Parkování u hotelu:

  • Parkoviště u hotelu (pod kamerovým systémem) – pro ubytované hosty zdarma. 
  • Podzemní garáže, pokud budete mít zájem, můžete si auto zaparkovat v garáži. Tato služba je za poplatek ve výši CZK 200,00 / jedno parkovací místo / noc. Výška vjezdu do garáže je 2,1 m. 
  • Při parkování prosíme na recepci uvést Vaši SPZ auta.
  •  

Tipy na ubytování

Hotel Budweis, Mlýnská 6, České Budějovice – do 10.10.2022 máme rezervovanou maximální ubytovací kapacitu hotelu. 

  • Cena za ubytování:
    • Za jednolůžkový pokoj (resp. za pokoj dvoulůžkový obsazený jednou osobou) – CZK 1700,00 / pokoj se snídaní / noc včetně 10% DPH, pobytový poplatek městu není zahrnutý v ceně ubytování a je ve výši CZK 25,00 / osobu / noc
    • Za dvoulůžkový pokoj (2 hosté na pokoji) – CZK 2100,00 / pokoj se snídaní / noc včetně 10% DPH, pobytový poplatek městu není zahrnutý v ceně ubytování a je ve výši CZK 25,00 / osobu / noc
  • Rezervace ubytování: provádět na e-mail adriana.valuchova@hotelbudweis.cz nebo na telefonním čísle + 420 389 822 111, + 420 725 150 114
  • Platba: přímo na recepci buď v hotovosti nebo platební kartou (v případě, že požadujete vystavit hotelový účet na VŠ je třeba tuto skutečnost oznámit při registraci) nebo fakturou.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

Lektoři z vysokých škol

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Pokud se chcete registrovat pouze na jeden den setkání, uveďte prosím tuto skutečnost do poznámky v registraci.

Počet přihlášených: 33 / 60
Tribe Loading Animation Image
Setkání oddělení veřejných zakázek vysokých škol
Přesunout se na začátek