Setkání vedoucích personalistů vysokých škol
Popis
První den setkání se budeme zabývat Zákoníkem práce v roce 2024. Ministerstvo práce a sociálních věcí oznámilo, že připravuje tzv. flexibilní novelu zákoníku práce, jejíž návrh by měl být v době konání školení již znám. V první části školení se proto budeme věnovat hlavním bodům této novely, mezi něž by podle informací dostupných v tuto chvíli mělo patřit zavedení výpovědi bez udání důvodu, změny v oblasti rozvrhování pracovní doby, plánování dovolených aj.
V druhé části školení se budeme věnovat oblíbeným tématům, k nimž v pracovním právu vzniká v praxi nejvíce otázek – pracovnělékařské prohlídky a lékařské posudky, pracovní doba a doby odpočinku a práce z domova.
Druhý den získáte praktické inspirace, jak efektivně realizovat výběr zaměstnanců, resp. výběrový / behaviorální / rozhovor s cílem vybrat na obsazovanou pracovní pozici „nejvhodnějšího“ kandidáta a jak vést následně přijímací rozhovor.
Program
Program 14.05.2024
09:30–10:00 – Registrace
10:00–12:30 – Zákoník práce v roce 2024 (JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D.)
- zavedení výpovědi bez udání důvodu
- změny v oblasti rozvrhování pracovní doby
- plánování dovolených
12:30–13:30 – Oběd
13:30–15:30 – Pracovnělékařské prohlídky a lékařské posudky, pracovní doba a doby odpočinku a práce z domova (JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D.)
15:30–16:30 – Ubytování
16:30–18:00 – Procházka historií se zámeckým sklepním
Trasa: historické náměstí – zámecká zahrada – zámecké sklepení s obřím sudem – židovská čtvrť
18:00–22:00 – Večeře a večerní posezení
Program 15.05.2024
09:00–13:00 – Výběrové a přijímací rozhovory pro personalisty VŠ (PhDr. Zdeňka Brázdová)
- Výběr pracovníků – fáze výběru
- Metody výběru uchazečů
- Výběrový rozhovor jako jeden z hlavních nástrojů efektivního výběru
- Co v praxi znamená vést behaviorální rozhovor při výběru zaměstnanců
- Jak se připravit na vedení výběrového / behaviorálního/ rozhovoru, co vše musíme před výběrovým rozhovorem promyslet
- Kompetenční matice výběru kandidátů – co budeme při výběru posuzovat
- Na co se budeme při rozhovoru ptát – základní rámec vhodných otázek
- Hlavní zásady vedení výběrového / behaviorálního/ rozhovoru, struktura rozhovoru, jak kaskádovitě klást otázky, abychom se dozvěděli…
- Jak vést následně přijímací rozhovor – na co při něm nezapomenout
- Inspirace z praxe
13:00–13:45 – Setkání bude ukončeno obědem
Změna programu vyhrazena.
Tipy na ubytování
Hotel Galant Mikulov
Máme zde předrezervované pokoje. Ubytování si každý zařizuje sám. Učiňte tak prosím až po potvrzovacím emailu z naší strany, že setkání proběhne!
Snížená cena ubytování pro naši akci:
Pokoj obsazený 1 osobou – 1745 Kč + městský poplatek 35 Kč
Pokoj obsazený 2 osobami – 2080 Kč + městský poplatek 35 Kč /osoba
Heslo : APUA, kontakt na recepci: +420 519 323 353, mikulov@galant.cz
Parkování u hotelu
Parkování pro hotelové hosty do max. obsazení je zdarma (130 parkovacích míst). V případě, že by si někdo chtěl rezervovat parkovací místo, poplatek činí 160,-Kč/den/auto.
Můžete využít také nabídku wellness, která není zahrnuta v ceně ubytování.
Aktuální ceník naleznete zde: https://galant.cz/hotel-galant-mikulov/wellness/
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- Členové: 3500 Kč/účastník
- Ostatní: 6500 Kč/účastník
-
Hotel Galant, Mlýnská 2, Mikulov 692 01
Mikulov, - 14. 5. 10:00 - 15. 5. 13:00
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
Lektor
JUDr. Jakub Tomšej, Ph.D.; PhDr. Zdeňka Brázdová
Kontaktní osoba
Bára Vajglová
Ředitelka kanceláře
- 603 230 984
- vajglova@apua.cz
Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.