Organizační změny a jejich vliv na pracovní smlouvy zaměstnanců
Popis
Organizační změny (vytváření nových pracovišť, přejmenovávání stávajících apod.) a jejich vliv na pracovní smlouvy zaměstnanců (zejména na sjednaný druh práce)
V průběhu trvání zaměstnaneckých vztahů, ať již s akademiky, tak s neakademickými zaměstnanci, může dojít k řadě změn. Jak se projeví např. rozhodnutí o organizační změně spojené se sloučením či zrušením pracovišť? Může být akademik z jednoho pracoviště převeden na jiné a je k tomu potřeba jeho souhlas? A jak je to s půjčováním zaměstnanců/jejich přechod v rámci univerzity? A co když má být opravována budova fakulty, lze pak přikázat zaměstnancům práci v jiné univerzitní budově (např. v náhradních přednáškových místnostech). A konečně, co když dojde k zavedení distanční výuky a opětovnému omezení přítomnosti zaměstnanců na pracovišti? A je potřeba nějakých zvláštních kroků, souhlasů, formálních rozhodnutí? A jaké jsou případné sankce … ?
Nejen na nadnesené otázky si odpovíme na interaktivním semináři spojeným s praktickými příklady a řešením podnětů posluchačů.
Obsah
V rámci semináře bude podrobně vysvětleno zejména následující:
- Organizační změny
- co vše může být organizační změnou
- jaké jsou formální předpoklady organizačních změn
- Organizační změny a změny pracovního poměru
- Organizační změny v případě akademiků
- Organizační změny v případě neakademických zaměstnanců
- Praktické otázky spojené s organizačními změnami
- Změna pracovní smlouvy a pracovního poměru
- Skončení pracovního poměru
- Převádění zaměstnanců; suplování; záskoky
- Práce z domova
- Diskuse nad podněty účastníků
Storno podmínky
- Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
- Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
- Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
- Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
Souhrn
- 2000 Kč
- Adamov, Ulice 23
- 25. 10. 2081 v 8:00
- Členové: 900 Kč/účastník
- Ostatní: 2000 Kč/účastník
- online
online, - 17. 2. 9:00-12:30
Lektor

JUDr. Jan Horecký, Ph.D.
Člen Kolegia expertů Asociace pro kolektivní vyjednávání, člen Výboru Společnosti pro pracovní právo. Aktivně působí na právním oddělení Českomoravské konfederace odborových svazů, editor Central European Journal of Labour Law and Personnel Management.
Pokud máte dotaz na lektora, který se vztahuje k problematice semináře/webináře, můžete jej poslat na adresu kanceláře APUA.
Registrace
