Office 365

místo konání semináře APUA  online
datum a čas konání semináře APUA  13. 12. 9:00 - 14. 12. 16:00
lektor semináře APUA  Ing. Jiří Horský

Popis

Pod souhrnným názvem „Office 365“ se skrývá vice než 20 cloudových aplikací. Přináší nejen samotné aplikace Word, Excel, PowerPoint, ale i elektronickou poštu s účinnou antivirovou ochranou, jednoduchou tvorbu přehledných intranetových WWW portálů, nástroje pro automatizaci vnitřních procesů, vynikající podporu týmové spolupráce, zabezpečení a ochranu informací atd. Cílem semináře je naučit uživatele využít vlastností cloudu Office 365 v rámci celé organizace i jednotlivých týmech. Absolvovent získá teoretický přehled i praktické zkušenosti s většinou aplikací „O365“. Seminář je vhodný jak pro začátečníky, tak i pro mírně pokročilejší uživatele – průběh přednášky se dynamicky přizpůsobuje dle zájmu a zaměření posluchačů.

Obsah

• Přehled a popis vlastností Office 365 ( tzv. plány, aplikace v O365 )
• Seznámení se strukturou a tvorbou intranetových webových portálů v „Sharepoint Online“
a jejich základními komponentami ( stránka, seznam, knihovna dokumentů, aplikace )
• Tvorba dotazníků, průzkumů, kvízů atd. pomoci aplikace „Ms-Forms“
• Automatizace firemních procesů ( např. schvalování, oběh dokumentů atd. ) pomocí aplikace „Flow“
• Vytváření mobilních aplikaci bez znalostí programování pomocí aplikace „PowerApps“
• Využití aplikace „OneNote“ nejen pro osobní a týmové poznámky, ale i ve výuce
• Týmová spolupráce v aplikaci „Ms-Teams“
• Přinos a ukázky použí „osobního cloudového disku“ „OneDrive“
• Integrace el.pošty „Exchange Online“ v rámci O365

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

profil

Ing. Jiří Horský

Vysoké učení technické v Brně

Správce počítačové sítě – servery, osobní počítače, aktivní prvky, o své zkušenosti se dělí více jak 20 let na odborných přednáškách.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Michaela Šindelářová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť, pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Tribe Loading Animation Image
Office 365
Přesunout se na začátek