Jak na Google Analytics (Universal) a Výkonnostní marketing

místo konání semináře APUA  online
datum a čas konání semináře APUA  20. 10. 10:00-17:00
lektor semináře APUA  Bc. Zbyněk Hyrák

Popis

Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů?
 
Chtěli byste se blíže seznámit s možnostmi výkonnostního marketingu? Možná už jste o něm také slyšeli. Je to marketing zaměřený na výkon a jeho ideálním cílem jsou konverze (tj. odeslané objednávky či poptávky). Na rozdíl od marketingu zaměřeného na značku (brand marketingu) se dá lépe měřit.

Obsah

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics (Universal)
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat, jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
  • Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Co to jsou Vícekanálové cesty
  • Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
  • Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat
  • Zjistíte, v jakých krocích nákupního košíku odcházejí návštěvníci z webu, a jak na to můžeme reagovat
  • Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic)
  • Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik (návštěvnost webových stránek, míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.)
Pro praktickou práci na tomto webináři si prosím připravte své přihlašovací údaje do Google Analytics (Universal), Google Ads a Skliku.

Storno podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Souhrn

Lektor

Bc. Zbyněk Hyrák

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webová analytika nabízí.

Kontaktní osoba

Barbora Vajglová

Ředitelka kanceláře

Kontaktní osoba

Hana Balabánová

Koordinace vzdělávacích aktivit

Kontaktní osoba

Monika Červinková

Koordinace vzdělávacích aktivit

Registrace

Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť. Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci. Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci. Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.
Počet přihlášených: 5 / 25
Tribe Loading Animation Image
Jak na Google Analytics (Universal) a Výkonnostní marketing
Přesunout se na začátek