Plnění povinného podílu za rok 2020 (22. 1. 2021)

 

Webinář je určen pro: personalisty, pracovníky personálních a mzdových útvarů.

 

Termín konání:

22. 01. 2021 09:00 - 12:30
Číslo akce:  

 

Místo konání:

Online

Lektor:

Mgr. Eva Svěrčinová

Kontaktní osoba: Mgr. Hana Balabánová
Tel.: 737 168 246
E-mail: balabanova@apua.cz
 
Živý stream:

Jedná se o plnohodnotnou variantu semináře, kdy Vás lektor provází živě po celou dobu výuky, je k dispozici pro dotazy a diskuzi.
Probírané učivo vidíte přes screen lektorovy obrazovky.

Online variantu kurzu můžete absolvovat odkudkoliv se standardním připojením k Internetu. V dostatečném předstihu Vám bude zaslán postup, jak se připojit.


Webinář proběhne v prostředí MS Teams.

Program: 

08:50 - 09:00 nalogování účastníků do webináře

09:00 - 12:30 webinář

Obsah:
  • kdo je považován za osobu se zdravotním postižením?
    • jednotlivé kategorie podle zákona o zaměstnanosti
    • jaké doklady osoba se zdravotním postižením předkládá? Jak dlouho platí?

 

  • jak správně naplnit povinný podíl za rok 2020 v praxi
    • zaměstnavatelé, kterých se povinnost týká
    • jednotlivé způsoby plnění povinného podílu
    • jak na náhradní plnění
    • jak správně spočítat a odvést odvod do státního rozpočtu
    • příklady z praxe – vše s čím se můžete setkat

 

  • kontrola plnění povinného podílu
    • jak, co a kdo kontroluje  
    • jaké mohou být uloženy sankce za nesplnění povinného podílu

 

  • další povinnosti zaměstnavatele k osobám se zdravotním postižením
    • povinnosti vyplývající ze zákona o zaměstnanosti

 

  • dotazy, diskuze účastníků semináře
Účastnický poplatek:  
900,- Kč  Kolektivní členové asociace
900,-Kč Individuální členové asociace
1.500,-Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné a materiály v elektornické podobě.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby: Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci koncovou fakturu pro provedení platby.
Storno podmínky:
  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany asociace.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura). 
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci:
  • Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
  • Pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uvádějte je v registraci,
  • Pokud chcete uvést na fakturu číslo objednávky, uveďte tento požadavek do poznámky při registraci,
  • Na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

 


Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena