Wikiverzita
 

Outlook základní

Cílem tohoto semínáře je podrobné seznámení s funkcemi programu Microsoft Outlook pro zálohování e-mailů, kontaktů, kalendářů či úkolů. Po absolvování budete schopni pracovat v Outlooku nejen s firemní poštou, ale také si budete schopni připojit svoje soukromé e-mailové adresy (např. ze serverů seznam.cz, centrum.cz atd.) avše ovládat pohodlně z jednoho místa. Bude schopni psát a přijímat e-maily, třídit je do složek, používat automatická pravidla a vyhledávat v e-mailech požadované informace. Také si nastavíte podpisy, dokážete ukládat kontakty do adresáře, zakládat úkoly a hlídat pomocí nich své termíny. Rovněž zvládnete práci s kalendářem a vytvoříte si např. jeden pro pracovní úkoly a druhý pro soukromé aktivity.

Termín konání:

12. 09. 2019 09:00 - 16:00
Číslo akce:  

 

Místo konání:

Vysoké učení technické v Brně
Technická 2, 616 69 Brno
budova A4, 5. patro,  dveře 513a

Lektor:

Ing. Marek Rozehnal

Kontaktní osoba: Bc. Barbora Vajglová, DiS.
Tel: + 420 603 230 984
Email: vajglova@apua.cz
 

Program: 

08:30 - 09:00 registrace účastníků

09:00 - 12:00 přednáška

12:00 - 12:40 přestávka

12:40 - 16:00 přednáška

Obsah:

• prostředí Outlooku
• složky a jejich funkce
• práce se zprávami
• pravidla pro zprávy
• kontakty
• další nastavení
• poštovní účty
• kalednář
• úkoly
• deník
• poznámky
• bezpečnostní zásady
• ochrana proti virům

 

 

Účastnický poplatek:  
1.300,- Kč  Kolektivní členové asociace
1.300,-Kč Individuální členové asociace
1.900,-Kč Ostatní zájemci
  V ceně je zahrnuto kurzovné, materiály, káva a stravné formou stravenky na oběd.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Způsob platby:   Účastníci obdrží současně s podrobnějšími informacemi o akci výzvu k platbě za seminář převodním příkazem s přiděleným variabilním symbolem.
  Po připsání částky na účet asociace 51-1074480267/0100 obdrží účastník daňový doklad. Pokud bude příkaz k úhradě za více účastníků z jedné vysoké školy/univerzity, stačí uvést variabilní symbol jednoho z účastníků.
Storno podmínky:
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením kurzu bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).
  • Místo přihlášeného účastníka lze vyslat náhradníka.   
  • Kurzovné nelze převádět.  
Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním a odesláním registrace souhlasím, aby Asociace pracovníků univerzit, z. s., se sídlem: Antonínská 548/1, 601 90 Brno, IČ: 27016200, spisová značka L 11451, vedená u Krajského soudu v Brně, zpracovávala mé osobní údaje a to v rozsahu: jméno, příjmení, název vysoké školy/organizace, e-mail, telefonní číslo, získané v souvislosti s poskytováním vzdělávacích služeb.

Zásady a informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.

Pokyny k registraci: - Prosíme, vyplňujte registraci za každého účastníka zvlášť,
- pokud chcete mít na osvědčení všechny tituly, uváděte je v registraci,
- na uvedený e-mail Vám budou zasílány veškeré informace, včetně pokynů k platbě.

Registrace   Zpět na Aktuální nabídka seminářů

Asociace pracovníků univerzit

Asociace pracovníků univerzit
Copyright © 2016. Všechna práva vyhrazena